Pepe Rodríguez i Jordi Cruz en un plató de televisió amb llums blaves de fons, un porta jaqueta de xef blanca i l'altre porta una jaqueta fosca.

Pepe Rodríguez i Jordi Cruz aturen 'MasterChef' i confirmen la notícia més complicada

Els dos integrants del jurat s'han vist obligats a donar una informació que ha deixat freds els concursants

Anit, Pepe Rodríguez i Jordi Cruz van tornar a ser protagonistes de l'última entrega de MasterChef. El motiu és que van haver d'aturar el programa per confirmar als concursants una informació realment difícil. Ni més ni menys que el nom del nou expulsat.

Quan ho van donar a conèixer, els participants es van quedar sense paraules. I és que molts d'ells sentien un enorme afecte per l'eliminada: Eva.

Eva amb samarreta vermella i davantal negre parlant en un plató de televisió. Captura de 'MasterChef'
Eva va ser ahir l'expulsada de 'MasterChef' | RTVE

Pepe Rodríguez i Jordi comuniquen el més dur a MasterChef

Fa només unes setmanes va començar l'edició número 13 de MasterChef, i ja es viuen capítols de gran intensitat emocional. Les proves són dures, els jutges més exigents que mai, i els concursants comencen a interioritzar la duresa del concurs. Ahir, va ser la prova d'eliminació la que va posar al límit tres aspirants molt valorats pels seus companys: Eva, Yago i Ismael.

Tots tres van protagonitzar els pitjors cuinats del repte final. Plats amb errors tècnics i falta de sabor els van col·locar a la corda fluixa. Finalment, i després d'una intensa deliberació, el jurat compost per Pepe Rodríguez, Jordi Cruz i Samantha Vallejo-Nágera, van prendre una decisió complicada.

Va ser el xef toledà qui, amb fermesa, va comunicar la notícia més difícil: “L'aspirant que no continua a les cuines de MasterChef, és… Eva”. Un silenci absolut va envair el plató. Ningú esperava que fos ella l'expulsada, i la tristesa es va reflectir en els rostres dels seus companys.

Tres persones amb davantals negres estan dretes en un plató de cuina, semblen estar participant en un programa de cuina. Captura de 'MasterChef'.
Pepe Rodríguez va revelar el nom del nou expulsat | RTVE

La reacció dels aspirants i l'advertència de Pepe Rodríguez a MasterChef

Eva, tècnic de riscos laborals, no va poder evitar emocionar-se després d'escoltar el seu nom. Va plorar discretament, però es va mostrar sencera i agraïda. Va rebre les abraçades de Yago i Ismael, que van sentir un gran alleujament per seguir en la competició, encara que també tristesa per la marxa d'ella.

“Almenys me'n vaig amb dos trossets d'homes al meu costat”, va dir ella amb un somriure entre llàgrimes, demostrant l'afecte i respecte que havia guanyat entre els aspirants. Des de la galeria, li van dedicar frases d'ànim com “Gran, Eva” i “Cap amunt”.

El comiat va ser serè, però emotiu. Un senyal clar que aquesta edició de MasterChef està calant profundament entre els seus concursants.

Després de l'anunci, Pepe Rodríguez va tornar a prendre la paraula amb una advertència clara als altres dos aspirants que van estar a punt de marxar. Els va dir: “Ismael, Yago, és veritat que el plat d'Eva tenia molts més errors, però cal posar-se les piles. Nois, cal estudiar més, pugeu a la galeria”.

Amb aquest missatge, va voler deixar clar que ningú té el lloc assegurat. I també que en el concurs cada detall compta.

Aquesta temporada de MasterChef està destacant pel seu nivell d'exigència i pel fort vincle entre els seus concursants. Cada prova posa a prova no només el talent culinari, sinó també la resistència emocional d'aquells. L'eliminació d'Eva ha deixat una marca significativa en el programa, i la seva marxa ha estat molt sentida.

Al seu torn, Pepe Rodríguez i Jordi Cruz han tornat a demostrar per què són dos dels pilars del format. Van manejar un moment complicat com l'expulsió amb gran serenitat i professionalitat.

Mentrestant, la competició continua. La pròxima setmana portarà noves proves, més emocions, i potser un altre comiat difícil.