TV3 està a punt de viure un dels canvis més radicals en la seva història amb la renovació de tota la seva oferta informativa. Després de més de dues dècades, el canal 3/24, llançat el 2003, desapareixerà per donar pas a 3CatInfo, una nova denominació que respon al canvi de l'era digital.
La reestructuració serà tan profunda que inclourà nous noms, nous platós, nous logos, sintonies i, per descomptat, cares noves. Aquest canvi va començar a gestar-se fa temps, amb l'anunci de la creació d'un nou plató de disseny tecnològic avançat que suprimirà el croma.

El possible adeu de Ramon Pellicer de TV3
Un dels canvis més destacats que es produiran és el nomenament de nous editors per a cada edició dels Telenotícies. A partir de setembre, la direcció del TN Migdia passarà a mans de Laura Núñez, mentre que Anna Oliet continuarà al capdavant del TN Vespre.
Però, potser el moviment més sorprenent serà, segons En Blau, el de Joan Raventós, actual corresponsal a Brussel·les. D'aquesta manera, assumirà la direcció del TN cap de setmana, substituint Ramon Pellicer després de cinc anys a la corresponsalia.

Aquesta nova etapa per a Raventós marca el seu retorn a TV3, amb un repte afegit. Gestionar un TN que es comença a editar entre setmana i que es presenta els dissabtes i diumenges. Tot això en un moment en què la producció de continguts especials és més exigent que mai.
D'altra banda, el futur de Ramon Pellicer, que enguany farà 65 anys, ha quedat en l'aire després que se li retiri la direcció del TN cap de setmana. Tot i que Pellicer ha expressat el seu desig de seguir treballant, la seva continuïtat sembla cada cop més llunyana.

Tot apunta que TV3 farà grans canvis
Des de TV3, tot i que asseguren que els presentadors i editors no han de ser les mateixes persones, encara no han tancat cap decisió. Així, tot apunta que la renovació serà molt més gran del que es pensava, obrint portes a noves cares i nous formats.
En aquest escenari de canvis, TV3 busca adaptar-se a les noves realitats informatives, mantenint la seva essència però modernitzant les formes. Estarem atents als pròxims passos per veure com aquesta renovació afectarà el rumb dels Telenotícies i de la mateixa cadena.