La Promesa torna a fer un gir en la seva trama i avui ho demostrarà aturant-ho tot per centrar el focus en un dels seus personatges: Adriano, interpretat per Ibrahim Al Shami. La sèrie de TVE ha decidit fer una pausa emocional i narrativa per confirmar el que molts seguidors ja sospitaven. Sí, que el marit de Catalina s'haurà d'enfrontar a una de les situacions més incòmodes i determinants des que va arribar al palau.
I és que aquesta tarda, el jove viurà un moment social d'alta exigència. Assistirà a la seva primera festa com a comte, un esdeveniment organitzat en el seu honor després d'acceptar juntament amb la seva esposa aquest títol nobiliari. El que semblava una oportunitat per brillar es convertirà en un malson per moments.

La Promesa destapa els destrets que patirà Adriano, a qui dona vida Ibrahim Al Shami
Adriano ha anat guanyant pes en els últims capítols de La Promesa, però l'episodi d'aquesta tarda el col·locarà directament al centre de la història. Com a nou comte, estarà obligat a complir amb una sèrie de compromisos socials. El primer d'aquests serà la festa de presentació oficial, que ha estat organitzada per anunciar públicament el seu nou estatus juntament amb Catalina.
Tot i que ha rebut consells de la seva esposa i fins i tot de María, la veritat és que ell no acabarà d'encaixar en aquest món d'aparences. La pressió el superarà, i això es farà evident. Durant l'esdeveniment, cometrà diversos errors protocol·laris que el posaran en evidència davant de tots els convidats.
Per això ell acabarà sent objecte de crítiques velades. Ricardo, Curro i la mateixa Catalina intentaran ajudar-lo a suportar la situació, però els contratemps seran inevitables. El que havia de ser una jornada de consagració es convertirà en una autèntica prova de foc.
Més drama per avui a La Promesa: secrets, traïcions i decisions difícils
Mentre Adriano intentarà sobreviure al seu debut social, altres personatges de La Promesa també protagonitzaran moments decisius. Un d'ells serà Manuel, qui finalment ha llegit la carta de la seva mare. Tanmateix, quan el seu pare, Alonso, li pregunti per ella, optarà per mentir: afirmarà que mai no l'ha oberta.
Malgrat el seu rebuig inicial i per la insistència del seu pare, acabarà acceptant assistir a la festa. Durant l'esdeveniment, diverses joves s'hi acostaran, interessades per ell, i a totes les esquivarà. Però una d'elles serà especialment insistent i li revelarà quelcom inesperat relacionat amb el seu negoci.

Per la seva banda, Rómulo estarà decidit que la festa sigui el seu últim servei impecable abans de retirar-se. Motivarà el seu equip perquè tot surti perfecte, però Petra, com sempre, posarà obstacles amb la seva actitud hostil. I això que Teresa i Emilia intentaran fer-la entrar en raó, sense gaire èxit.
En paral·lel, Lope i Vera posaran en marxa el seu pla per infiltrar-se a la casa familiar d'ella. A més, la criada l'ajudarà a sortir del palau amb una coartada.

I, com no podia faltar el toc de tensió social, Àngela, tal com Curro temia, serà assetjada pels amics de Lorenzo. La jove, lluny de callar, s'enfrontarà a un d'ells, deixant clar que no està disposada a ser una víctima més.
Amb el capítol d'aquesta tarda, La Promesa demostrarà que sap enganxar per les seves intrigues, i també pel desenvolupament emocional dels seus personatges. La decisió de frenar el ritme habitual per centrar-se en el conflicte d'Adriano serà una jugada intel·ligent. Permetrà al públic connectar de manera més íntima amb un personatge que ha passat de secundari a figura central.