Ramón García i Patricia Cerezo posen per a una foto, una d'elles té un emoji somrient sobre la seva roba.

Ramón García, lluny de Patricia Cerezo i amb una nova il·lusió: la família ho celebra

Ramón García, ex de Patricia Cerezo, ha confirmat en una entrevista que té una nova il·lusió que el fa feliç

Ramón García ha obert el seu cor en una entrevista exclusiva per a EL PAÍS. El veterà presentador ha compartit aspectes íntims de la seva vida personal i professional. Ha parlat amb sinceritat, amb calma i amb emoció i ha revelat quelcom que el seu entorn més proper ja celebrava: té una nova il·lusió.

La cara emblemàtica de la televisió espanyola ha confessat que està vivint un moment molt especial. “Estic en un moment pletòric de feina, fent En compañía i preparant la nova temporada de Grand Prix. Tinc una rutina molt estricta, uns horaris molt marcats, i un no té 25 anys, però en té uns 63 collonuts, no em queixo”, ha afirmat Ramón amb orgull.

Pla mitjà de Ramón García somrient mirant a càmera
Ramon Garcia està feliç treballant al programa ‘En companyia’ | Castilla-La Mancha TV

En els darrers anys, la seva vida ha canviat profundament: ha perdut els seus pares i s’ha separat de Patricia Cerezo. Ha travessat moments molt durs, però ha seguit endavant. Ho ha fet com sempre: amb professionalitat, amb esforç i amb entrega.

Ramón García, ex de Patricia Cerezo, entrellaça la seva vida professional amb la seva vida personal

En el seu relat, ha recordat un dels episodis més durs de la seva carrera. "Vaig enterrar la meva mare un divendres i el dilluns estava fent el programa. Al primer convidat d’aquell dia també se li havia mort la mare", ha confessat Ramón García.

Primer plànol de Ramón García a la foto oficial del 'Grand Prix'
Ramon Garcia ha confirmat que s'apoiava en els seus convidats | Europa Press

"Mentre veia la fitxa amb la seva història em vaig adonar que el que llegia era just el que em passava a mi. Li vaig dir abans de començar: ‘Mira, no sé com farem això, però poden passar dues coses: que ens posem a plorar tots dos o que ens ajudem. Et demano si us plau que m’ajudis’", ha explicat emocionat.

Ramón García ha demostrat que està fort després del seu divorci de Patricia Cerezo i la pèrdua dels seus progenitors

Ramón García ha après a recolzar-se en els seus convidats. Ha entrellaçat la seva vida amb la d’ells. Ha trobat en el programa, En compañía, un refugi i ara, també ha trobat una nova il·lusió: el retorn del mític Grand Prix.

Ramón García assenyalant amb el dit a càmera al costat de la vaquilla d'El Grand Prix
Ramón García prepara la nova temporada del ‘Grand Prix’ | RTVE

La seva família ja ho ha notat perquè l’han vist més animat, més centrat i més feliç. Ho han celebrat amb ell i han tornat els riures, els plans i la il·lusió pel futur.

Ramón García no pensa deixar la televisió. S’ha retrobat amb la seva vocació. I ha demostrat que, als seus 63 anys, segueix tenint l’energia, el talent i el carisma que el van convertir en un dels presentadors més estimats de tot Espanya.