Muntatge de fotos de primer pla de José Ortega Cano amb rostre seriós i, al costat, una imatge de la seva exparella, Ana María Aldón, també amb rostre seriós

La reacció de José Ortega Cano al retorn d'Ana María Aldón a televisió: ‘Anem...’

El torero reacciona al retorn de la seva exdona a televisió, després de mesos d'absència, de la mà de ‘Fiesta’

Ahir, Ana María Aldón va sorprendre amb el seu retorn als platós de televisió, després d'un temps allunyada per centrar-se en la seva parella, Eladio, i en el seu negoci. El seu retorn a la pantalla va generar gran enrenou a les xarxes socials i la premsa no va trigar a preguntar a José Ortega Cano quina era la seva opinió. Però la seva resposta va ser breu i evasiva: “Anem, anem”, va repetir mentre intentava continuar el seu camí, sense donar més detalls al respecte.

L'actitud del torero no va passar desapercebuda. Mentre Ana María compartia amb Emma García aquest nou capítol en la seva vida, Ortega Cano es trobava a Illescas, a la primera Fira del Miracle, juntament amb la seva filla Gloria Camila. Però, què hi ha darrere d'aquesta reacció tan escassa? Molèstia, indiferència o simplement el desig de girar full definitivament?

Emma García i Ana María Aldón posen juntes a Fiesta, una porta una brusa blanca i l'altra una brusa taronja amb estampat.
Ana María Aldón ha tornat a la televisió de la mà d'Emma García | Mediaset

José Ortega Cano reacciona al retorn d'Ana María Aldón a televisió

Ana María Aldón va tornar a la televisió de la mà de Fiesta, on va compartir els moments més durs de la seva crisi matrimonial amb Ortega Cano. El seu retorn marca un nou començament després de molts mesos de silenci mediàtic i suposa, per a molts, una declaració d'intencions sobre la seva independència i fortalesa.

Mentrestant, Ortega Cano es mostrava aliè a la situació. Durant la seva presència a la Fira del Miracle, va evitar qualsevol comentari sobre el retorn de la seva exdona a la televisió. “Tot bé”, va respondre de manera breu en ser qüestionat sobre el seu estat actual.

No obstant això, la seva expressió i la seva actitud deixaven entreveure que no tot és tan senzill. “Anem, anem”, va ser la seva única resposta, intentant tallar de soca-rel qualsevol intent d'aprofundir en el tema.

José Ortega Cano amb ulleres de sol i jaqueta clara és entrevistat per mitjans de comunicació.
José Ortega Cano evita parlar sobre Ana María Aldón després del seu retorn als mitjans | Europa Press

No és la primera vegada que José Ortega Cano evita parlar de la seva exdona en públic. Després de la seva separació, el torero va optar per un perfil molt baix, allunyant-se dels platós i centrant-se en la seva carrera i en la seva família.

I és que el divorci entre Ana María Aldón i José Ortega Cano va ser un dels més comentats de l'any passat. La dissenyadora, en canvi, no va dubtar a compartir detalls de la seva relació i separació en diversos programes, cosa que va generar una constant atenció sobre la figura del torero.

Per això, el retorn d'Ana María a la televisió podria portar amb si nous debats i declaracions. Si decideix parlar sobre la seva vida personal i passada relació, Ortega Cano podria veure's de nou en el centre de l'atenció mediàtica, cosa que, per la seva actitud, sembla voler evitar.

Emma García i Ana María Aldón conversen en un passadís il·luminat, una porta una brusa blanca i l'altra un vestit taronja amb estampat a Festa.
Ana María Aldón ha tornat a trepitjar Telecinco | Mediaset

José Ortega Cano reacciona a la polèmica dels capots signats

La reaparició d'Ana María no és l'únic tema que ha posat Ortega Cano en el centre de l'atenció pública. En els últims dies, una controvèrsia ha esquitxat el seu nom: la suposada venda de capots signats per ell. Encara que s'ha especulat si es tracta d'una estafa o una estratègia comercial qüestionable, el diestro ha preferit guardar silenci.

En companyia de la seva filla, Gloria Camila, el torero es va deixar veure visiblement molest quan els periodistes van intentar obtenir alguna declaració sobre aquest polèmic assumpte. No obstant això, igual que amb el retorn de la seva exdona a la televisió, la seva estratègia va ser la mateixa: evitar costi el que costi pronunciar-se.

El retorn d'Ana María Aldón a televisió ha revifat l'interès per la seva vida personal i la seva relació amb José Ortega Cano. Mentre ella inicia una nova etapa professional, ell prefereix mantenir un perfil baix i evitar qualsevol comentari al respecte. Encara que tots dos semblen haver seguit camins separats, serà que el passat sempre torna?