Aquesta tarda, una de les grans protagonistes del capítol de Valle Salvaje serà la Victoria, a qui dona vida Sabela Arán. I tot perquè prendrà una decisió que farà un gir important a la història.
Exactament, la pèrfida Salcedo decidirà que, per protegir-se, no pot quedar-se de braços plegats. Ha de prendre mesures davant l’últim enemic que li ha aparegut en escena.

La Victoria, interpretada per Sabela Arán, es cansa del xantatge i passa a l’acció a Valle Salvaje
La Victoria sempre ha demostrat ser una dona ambiciosa, calculadora i amb un objectiu clar: assegurar-se un lloc privilegiat a la societat rural que retrata la ficció de TVE. Després d’aconseguir comprometre’s amb en José Luis, creia tenir-ho tot sota control. Tanmateix, l’aparició inesperada d’en Felipe, un vell conegut i exempleat de les terres, ho ha capgirat tot.
Ell sap massa coses. I, el que és pitjor, està disposat a fer servir aquesta informació a favor seu.
L’home ha reaparegut amb actitud desafiant, fent xantatge a la Salcedo amb revelar que va ser amant del duc mentre estava casat amb la Pilara. Una veritat que podria arruïnar el seu estatus recent i enfonsar la seva reputació per sempre.
Però no es tracta només d’una amenaça verbal, en Felipe exigeix diners a canvi del seu silenci. I, per si no n'hi hagués prou, deixa clar que també està disposat a parlar amb la Mercedes, enemiga de la Victoria, si ella li ofereix més. Es converteix així en un peó venut al millor postor.
Davant d’aquesta situació límit, la Salcedo avui prendrà una decisió definitiva, ja que sap que no pot continuar sent la víctima. Així que començarà a ordir un pla per frenar el nouvingut abans no sigui massa tard. I aquest moviment estratègic promet revolucionar tota la narrativa de Valle Salvaje.
No estarà sola. La cunyada d’en José Luis, que ja ha mostrat interès en els assumptes tèrbols de la finca, tindrà un paper crucial en aquesta jugada. La seva participació pot inclinar la balança cap a un costat o l’altre.
Més tensió, amors creuats i secrets al descobert, avui a Valle Salvaje
Mentre la trama de la Victoria i en Felipe es tornarà cada cop més tensa, altres personatges també viuran moments decisius al capítol d’aquesta tarda de Valle Salvaje. Per exemple, l’Adriana i en Rafael, després d’haver tingut una trobada íntima, es veuran obligats a parlar del seu futur. Una conversa que podria canviar-ho tot, especialment perquè en Julio, el seu marit, ha preparat un viatge que ara corre perill.

Aquest triangle amorós no serà l’únic que generarà conflictes. El senyor Hernando continuarà mostrant un interès cada cop més evident per la Bárbara, cosa que no passarà desapercebuda.
Al mateix temps, l’Úrsula buscarà una nova oportunitat d’acostament amb en Rafael. Ella no es rendeix fàcilment, i la seva perseverança podria sorprendre més d’un.
Valle Salvaje, producció de Bambú i una de les apostes més fortes de la graella de TVE, mantindrà així el seu ritme de tensió creixent. Els espectadors no deixaran aquesta tarda de comentar a les xarxes cada nou gir.
Tots els indicis apunten que el capítol d’avui serà clau en l’evolució de la història. La batalla pel control de la Casa Gran estarà més oberta que mai. I amb personatges com la Victoria, la ficció continuarà consolidant-se com una de les més addictives de la temporada.