Isabel Pantoja i Sonsoles Ónega en un programa de televisió amb un emoji sorprès en primer pla.

Sorpresa a 'Y ahora Sonsoles' gràcies a la inesperada exclusiva d'Isabel Pantoja

El programa 'Y ahora Sonsoles' deixa sense paraules l'audiència amb les novetats que han revelat sobre Isabel Pantoja

El programa Y ahora Sonsoles torna a deixar sense paraules els seus espectadors en compartir amb ells una nova i inesperada exclusiva sobre Isabel Pantoja. Informació que està directament relacionada amb el conflicte que actualment manté l'artista amb Junko, la vídua del seu germà Bernardo Pantoja.

Va ser el 22 de novembre de 2022 quan el pare d'Anabel va morir als 69 anys a l'Hospital Universitari Verge del Rocío, Sevilla, després d'un empitjorament en la seva salut.

Sonsoles Ónega està asseguda en un estudi amb un fons porpra, mentre a la pantalla es mostra un titular sobre una demanda de desnonament. Captura de 'Y ahora Sonsoles'.
'Y ahora Sonsoles' revela una exclusiva relacionada amb Isabel Pantoja i Junko | Atresmedia

Temps després, Isabel Pantoja va posar en marxa tots els tràmits necessaris per recuperar el domicili en què vivia el seu germà juntament amb Junko. Immoble que la vídua es va negar a abandonar després de la mort de Bernardo.

Ara, després d'un any demanant-li a través dels seus advocats que marxi de la casa per poder posar-la a la venda, la cantant ha donat un cop sobre la taula. Tant és així que, segons han confirmat des del plató de Y ahora Sonsoles, ha decidit interposar una demanda contra ella.

Els col·laboradors de Y ahora Sonsoles sorprenen amb l'exclusiva sobre Isabel Pantoja

Tal com han assegurat al plató de Y ahora Sonsoles, des de la mort de Bernardo, Junko no ha abonat cap lloguer per viure a la casa d'Isabel Pantoja. Per això, i arran de la seva negativa a abandonar l'immoble, la cantant ha pres cartes en l'assumpte i ha posat el cas en mans de la justícia.

Paloma García-Pelayo amb un mocador morat està parlant en un programa de televisió que mostra un titular sobre una demanda de desnonament. Captura de 'Y ahora Sonsoles'.
Paloma García-Pelayo assegura que Isabel Pantoja li ha posat una demanda a Junko | Atresmedia

Segons ha confirmat la periodista Paloma García-Pelayo, Isabel ha presentat una demanda de desnonament per precari. Procediment legal que ja ha estat admès a tràmit pel Jutjat de Primera Instància Núm. 16 de Sevilla:

"Isabel Pantoja tenia la intenció de recuperar aquest habitatge, però Junko es queda a viure. La qüestió és que volia recuperar-la i, finalment, després de diversos intents amistosos, ha interposat una demanda".

La col·laboradora de Y ahora Sonsoles ha confirmat que el jutge també ha admès "una reclamació en quantitat". "45.000 euros i la petició que abandoni la casa", ha afegit a continuació.

Junko i Isabel Pantoja en diferents contextos, una amb abric i bufanda sostenint una ampolla i l'altra amb vestit elegant parlant en un micròfon.
Isabel Pantoja li reclama a Junko 45.000 euros | catalunyadiari.com, Europa Press

A més, Paloma ha volgut donar més detalls sobre el nou enfrontament legal entre Isabel Pantoja i la seva cunyada Junko. Segons ha assegurat, aquesta demanda "té dues raons": d'una banda, l'impagament del lloguer i, d'altra banda, la negativa a abandonar l'immoble.

"El desnonament en precari significa que porta molts mesos, no sé quants, però per arribar a 45.000... Aquesta és la quantitat que se suposa que hauria de deure per no haver pagat el lloguer", ha afegit, després d'assegurar que "està ocupant l'habitatge".