Gloria Camila ha deixat tothom bocabadat. La filla de José Ortega Cano i germana de Rocío Carrasco ha fet un pas important en la seva vida personal. I ho ha fet de manera inesperada, després de mesos de rumors i especulacions.
Acostumada que la seva vida sentimental sigui tema recurrent als mitjans, aquesta vegada ha volgut parlar clar. Ho ha fet en un esdeveniment públic i benèfic, deixant al descobert quelcom que feia temps que guardava. Sí, que està enamorada i la seva família ja coneix el seu nou amor.

Gloria Camila, germana de Rocío Carrasco, confirma la seva relació i presenta el seu noi al seu pare
Gloria Camila, després de moltes negatives, ha acabat confirmant el seu romanç amb Álvaro García. Un jove cantant gadità amb qui ha estat fotografiada en actitud més que afectuosa. El lloc escollit per trencar el silenci no ha pogut ser més significatiu: el concert benèfic Dial Únicxs.
Allà, davant les càmeres, ha parlat sense embuts sobre la seva situació sentimental. I ha confessat el pas tan important que ha fet perquè aposta molt per la seva relació. Així, ha admès que el seu entorn ja coneix la seva parella.
Les seves paraules exactes han estat aquestes: “El meu pare el coneix i ja està en el meu entorn. Coneix la meva gent i tot bé”.
Aquest pas no és menor. Gloria Camila té una relació molt propera amb el seu pare, Ortega Cano. Que ell hagi conegut el seu nou xicot és una mostra de confiança i compromís.

Gloria Camila dona més dades de la seva nova etapa sentimental
La vida amorosa de Gloria Camila sempre ha estat seguida de prop pels mitjans. La seva ruptura amb David García, després de diversos alts i baixos, va marcar un abans i un després. Des de llavors, se l’ha vinculat a diversos homes, tot i que sense confirmació per part seva.
Els rumors sobre Álvaro García van començar fa setmanes. Tanmateix, ella va negar en més d’una ocasió que tinguessin res més que amistat. Però les imatges captades per la premsa del cor van desmentir aquesta versió.
Ella, després de revelar que està amb l’artista, ha donat més detalls sobre com es troba. En aquest sentit, ha confessat: “Estic bé, estic contenta, estic feliç i estic tranquil·la”.
A això, Gloria Camila ha afegit: “És important estar bé amb una mateixa per després estar bé amb la resta. Així que molt bé. Estic a gust, estic fluint”.
És més, no ha escatimat elogis per al seu nou amor: “L’Álvaro és meravellós, ja ho sabeu. Canta molt bé, és molt guapo i molt amable”. Així, sense embuts, ha expressat la seva admiració per ell.

Álvaro García, el nou amor de Gloria Camila
Álvaro García és un cantant gadità que ha anat guanyant popularitat els darrers mesos. El seu estil fresc i la seva simpatia han conquerit un públic cada cop més ampli. Però ara, el seu nom ha passat a la primera línia per motius personals.
No és habitual que Gloria Camila faci pública la seva vida privada amb tant de detall, per això, aquest reconeixement té un valor especial. Sí, perquè no només es tracta d’una relació sentimental: és una aposta de futur. Sembla que el cantant ha entrat per la porta gran a la família Ortega-Mohedano.