Aquest dijous, 7 d'agost, Sueños de libertad deixarà més d'un sense paraules durant l'emissió del seu episodi número 367. Lliurament en què aquesta coneguda ficció posarà nom i cognoms al nou problema de Begoña, personatge interpretat per l'actriu Natalia Sánchez.
Des que la María va caure per les escales de l'habitatge familiar, la vida de Begoña ha canviat de manera radical. I és que, tan bon punt es va assabentar que la seva dona no tornaria a caminar, l'Andrés va decidir posar punt final a la seva història d'amor amb la infermera i centrar-se en les cures de la seva esposa.

Com era d'esperar, aquesta situació va deixar totalment destrossada la protagonista de Sueños de libertad. Tot i això, i encara que el fill de Damián ha assegurat que el seu amor per Begoña (Natalia Sánchez) segueix intacte, ella ha decidit passar pàgina. Tant és així que ha decidit donar una nova oportunitat a l'amor al costat de Gabriel.
En els darrers dies, la connexió entre ella i l'advocat ha crescut fins al punt que tots dos ja han fet oficial la seva relació. Situació que ha aconseguit desfermar encara més la gelosia de l'Andrés.

Ara, durant l'episodi d'avui de Sueños de libertad, aquesta trama farà un gir inesperat. I tot després que es confirmi que l'Andrés s'ha convertit en el nou problema de Begoña (Natalia Sánchez).
Sueños de libertad deixa al descobert la identitat del nou problema de Begoña (Natalia Sánchez)
En l'episodi d'ahir de Sueños de libertad, encegat per la gelosia, l'Andrés va mantenir una acalorada discussió amb Begoña (Natalia Sánchez) i Gabriel. Una situació que ha deixat veritablement preocupada la infermera.

Tant és així que, avui, Begoña no podrà evitar preocupar-se pel conflicte entre Gabriel i l'Andrés. El record del que va viure durant el seu matrimoni amb Jesús torna amb força, i més encara després que en Luis li hagi explicat el que va passar a la darrera junta.
Mentrestant, la tensió entre Gabriel i Cristina augmenta després de l'enfrontament dur que l'advocat va tenir amb l'Andrés. En la seva trobada, la jove li deixa clar que creu haver estat utilitzada per arruïnar el perfum de Cobeaga. Tot i això, una vegada més, Gabriel aconsegueix manejar la conversa al seu favor.

D'altra banda, la Gema segueix angoixada per l'actitud d'en Teo, cosa que en Joaquín intenta minimitzar sense èxit. Finalment, en Raúl decideix explicar-los la veritat sobre el comportament del nen. Segons explica, en Teo està sent víctima d'assetjament escolar.
L'Andrés fa un pas més en la seva croada contra Gabriel i organitza una trampa per deixar-lo en evidència davant dels socis de la fàbrica. Per un instant, aconsegueix que tots els ulls se centrin en el seu cosí com el principal sospitós.

Tot i això, l'advocat troba la manera de deslliurar-se'n i planeja desviar l'atenció amb un culpable fictici. Per fer-ho, es guanya la confiança d'en Tasio i el porta per una pista equivocada.
En Don Pedro, per la seva banda, no pot tolerar veure la Irene feliç al costat d'en Damián. Tant és així que li llança una clara advertència a la seva germana: en Damián segueix enamorat de la Digna. A més, li assegura que només està buscant excuses per apropar-se a ella.

En Chema torna de París disposat a lluitar per la Claudia; el que desconeix és que ella ha començat una relació amb en Raúl. La jove no troba la manera de confessar-li la veritat.
Finalment, i després de la seva darrera topada amb Gabriel, en Damián pregunta al seu fill si vol repetir els mateixos errors que va cometre el seu germà Jesús. Just llavors, en Tasio irromp amb una notícia clau: s'ha trobat una prova sobre el robatori de la patent.