Terelu Campos i Olga Moreno han tingut un contundent cara a cara. I és que la sevillana ha qüestionat seriosament la col·laboradora de Telecinco pel seu pas per Supervivientes. D'aquí que l'assenyalada no ha dubtat a parlar alt i clar, no ha volgut mossegar-se la llengua.
Terelu, a més d'explicar certs comportaments que se li han retret, ha definit clarament la sevillana, que va vèncer en l'edició del reality en què va participar. Ho ha fet dient: "Ha estat una grandíssima supervivent, una guanyadora".

L'enfrontament entre Terelu Campos i Olga Moreno
Terelu Campos ja ha tornat a Espanya després de passar 18 dies a Supervivientes. En la seva tornada, que ha celebrat amb familiars i amics, s'ha trobat amb moltes felicitacions, però també amb crítiques. I una d'aquestes ha estat la d'Olga Moreno, amb la qual es va veure cara a cara el passat divendres en un plató.
La nòvia d'Agustín Etienne va criticar la participació de la col·laboradora en el reality, assenyalant que li havien faltat habilitats per a la supervivència. A més, va qüestionar l'afirmació d'aquella sobre haver superat la seva por de ficar-se sola al mar. Ho va fer indicant que sempre es tenia la companyia de membres de l'equip durant les incursions aquàtiques.
Davant aquestes observacions, Campos va mantenir la compostura i va respondre de manera elegant, però contundent. I el primer que va fer va ser reconèixer el mèrit d'Olga en la seva edició del concurs: "Ha estat una grandíssima supervivent, una guanyadora. Dir el contrari és que és absurd".

Després, va entrar a defensar la seva experiència negant que sempre es tingués companyia de producció al mar. I a això va afegir: "Em fa por, sobretot, el mar profund".
"Amb el pas dels anys he anat restringint-me a mi mateixa la meva llibertat en aquest sentit. Tampoc faig mal a ningú per ficar-me al mar de la mà amb una persona".
Terelu Campos respon a més crítiques sobre el seu pas per Supervivientes
A més de les observacions d'Olga Moreno, Terelu Campos també va enfrontar comentaris de María Jesús Ruiz, una altra exconcursant de Supervivientes. Aquesta li va retreure no haver intentat pescar i va esmentar que es queixava freqüentment de la convivència a l'illa.
La germana de Carmen Borrego va refutar aquestes afirmacions, indicant que les queixes les guardava per a si mateixa. És més, que, de fet, el que més valorava de la seva experiència era precisament la convivència amb els seus companys.

A això va afegir: "No em fan mal les crítiques perquè no crec que siguin una cosa perjudicial". Sense oblidar que va fer autocrítica: "Jo soc de les persones que penso que a la vida sempre es pot fer més i sempre es pot fer millor. I quan estava venint, pensava que podria haver aguantat un parell de dies més".
Aquest intercanvi entre Terelu Campos i Olga Moreno ha generat un ampli debat als mitjans i entre els seguidors del programa. Alguns donen suport a la postura de la primera i valoren la seva sinceritat i valentia a l'hora d'enfrontar les seves pors. Però altres consideren que les crítiques de la sevillana són vàlides i reflecteixen aspectes millorables en la participació d'aquella a Supervivientes 2025.