S'ha filtrat informació delicada sobre l'estat actual d'Inmaculada Casal, parella de l'artista María del Monte. La notícia ha commocionat l'audiència. El programa La familia de la tele ha estat l'encarregat de compartir els detalls.
El passat 24 d'agost de 2023, el domicili de María del Monte a Sevilla ha estat escenari d'un violent robatori. El Jutjat d'Instrucció número 16 de Sevilla ha dictat auto de processament contra onze persones implicades en l'assalt. Entre elles, ha estat assenyalat Antonio Tejado, nebot de la cantant, com a presumpte autor intel·lectual del delicte.

Segons el jutge, Tejado ha col·laborat amb el ciutadà rus Arseny Garibyan per planificar el cop, ambdós haurien proporcionat dades clau a la banda. També s'ha determinat que Tejado hauria assegurat que María del Monte estigués present en el moment del robatori. La investigació ha confirmat que el grup delictiu ha vigilat l'habitatge durant almenys dos dies.
Es confirma com se sent Inmaculada Casal, dona de María del Monte
Cinc assaltants van irrompre al domicili i van emmanillar i retenir els ocupants amb violència. Les víctimes van ser colpejades, amenaçades de mort i forçades a obrir la caixa forta. Es van emportar joies valorades en més de 180.000 euros i 14.500 euros en efectiu.

Entre les persones que van patir l'atracament es troben María del Monte, Inmaculada Casal, la filla d'aquesta, el seu marit i l'empleada de la llar. L'auto judicial ha descrit el fet com un "atracament violent i coactiu". La força emprada va ser desproporcionada i la situació va generar pànic, ansietat i un profund temor en les víctimes.
Es destapa l'estat actual d'Inmaculada Casal, dona de María del Monte
Durant l'emissió del programa La familia de la tele, Silvia Taulés, col·laboradora del programa, ha revelat l'estat emocional d'Inmaculada Casal. “Està trencada, a part del legal, també per l'intel·lectual”, ha afirmat. Ha afegit que ambdues dones “estan en teràpia intensiva” i que “tenen por fins i tot de dormir perquè les van amenaçar”.

Aquestes paraules han encès les alarmes a causa que l'impacte psicològic del succés ha estat devastador. Inmaculada Casal, periodista de professió, s'ha vist profundament afectada. La confiança en el seu entorn s'ha trencat.
En directe, el periodista Jorge Muñoz, d'El Diario de Sevilla, ha confirmat que podrien demanar fins a onze mesos i mig de presó per a Antonio Tejado si el jutge ho estipula. La justícia segueix el seu curs. Mentrestant, María del Monte i la seva dona lluiten per recuperar-se del terror viscut.