Rocío Suárez de Puga amb vestit floral i barret somriu davant d'un fons desenfocat amb el text "Valle Salvaje".

‘Valle Salvaje’ revela què passarà amb Rocío Suárez de Puga i tot fa un gir de 180°

Avui, a 'Valle Salvaje', la tensió i la preocupació augmentaran al voltant de l'Adriana (Rocío Suárez de Puga)

Aquest dimarts, 29 de juliol, Valle Salvaje farà un gir de 180° a la seva trama durant l'emissió del seu capítol número 221. Lliurament en què es desvelarà què li ha passat a l'Adriana, personatge interpretat per l'actriu Rocío Suárez de Puga.

En l'episodi d'ahir, la protagonista d'aquesta coneguda ficció de La 1 va haver d'afrontar diversos moments ben complicats. D'una banda, i després d'avisar-li que en Rafael li havia dit a l'Adriana que l'estan amenaçant, en Julio es va enfrontar a Úrsula.

Rocío Suárez de Puga, embarassada, amb expressió seriosa vestida amb un vestit blau d’època asseguda en un banc antic.
S'encenen les alarmes al voltant de l'embaràs de l'Adriana | RTVE

Li va advertir que protegiria el que és seu i que, si ella revela tot el que sap, el seu matrimoni s'ensorrarà i ella no es podrà casar amb el seu germà. La tensió entre tots dos va marcar un dels moments més intensos del dia.

Al mateix temps, en Julio també va conversar amb en Rafael, deixant-li clar que guarda silenci per protegir tots els implicats. Tanmateix, no va dubtar a utilitzar l'embaràs de l'Adriana (Rocío Suárez de Puga) per manipular el seu germà.

Nacho Olaizola i Marco Pernas, vestits amb roba d’època, conversen a l’interior d’una habitació antiga a Valle Salvaje.
En Julio va mantenir una conversa tensa amb Rafael | RTVE

En un altre front, en Bernardo va informar la Mercedes sobre l'aparició de la Victoria a la Casa Petita. Això va portar la Mercedes a enfrontar-se a l'Adriana, sospitant que la seva treva amaga un engany. Però poc després, l'Adriana va començar a sentir-se indisposada durant una visita.

Ara, l'estat de salut de l'Adriana (Rocío Suárez de Puga) es convertirà en el centre de totes les mirades. Tant és així que, durant l'últim episodi de Valle Salvaje, els espectadors descobriran el desenllaç d'aquest contratemps.

L'Adriana, personatge de Rocío Suárez de Puga, fa saltar les alarmes entre els fans de Valle Salvaje

En l'episodi d'avui de Valle Salvaje, saltaran totes les alarmes després que en Pedrito trobi l'Adriana (Rocío Suárez de Puga) inconscient després d'haver-se desmaiat.

En aquell moment, i sense pensar-s'ho dues vegades, s'hi llançarà per socórrer-la. La jove no reaccionarà, cosa que sembrarà inquietud entre els habitants de Valle Salvaje. L'ambient es torna tens davant el misteri del seu estat.

Adriana amb vestit d’època estirada al terra de fusta al costat d’una taula amb estovalla de puntes. Captura de ‘Valle Salvaje’.
L'Adriana es desmaia després de sentir-se malament | RTVE

Al mateix temps, en Bernardo i en José Luis mantindran una conversa carregada de tensió. Els vells conflictes entre ells encara pesen, però buscaran obrir un camí cap a l'entesa.

Ara, i davant d'aquesta situació, els seguidors d'aquesta coneguda ficció protagonitzada per Rocío Suárez de Puga només es poden preguntar una cosa: "Arribarà la pau per fi a les dues cases?"

Toni Salgado, amb expressió seriosa, sosté una carta segellada amb cera vermella davant de José Manuel Seda en una habitació amb il·luminació tènue i decoració antiga a Valle Salvaje.
Bernardo i José Luis tindran un nou cara a cara | RTVE

D'altra banda, l'Amanda, mare d'en Leonardo, apareixerà al poble amb la intenció de quedar-s'hi. Com era d'esperar, la seva arribada generarà un gran rebombori, ja que despertarà rumors i vells records. La comunitat observa amb atenció el que la seva presència pugui implicar.

Tanmateix, el que més motiva l'Amanda a quedar-se és conèixer aquesta figura que ha estat clau en la vida del seu fill. Per això, la seva arribada podria alterar profundament les relacions del lloc.