Xavier Sardà i Terelu Campos posen davant d'un fons taronja amb un emoji sorprès al centre.

Xavier Sardà es pronuncia en aquests termes sobre Terelu Campos i molts al·lucinen

Xavier Sardà sorprèn els seus companys del plató en compartir el que realment pensa de Terelu Campos

Durant una de les seves últimes intervencions televisives, Xavier Sardà ha deixat a més d'un sense paraules amb les paraules que ha utilitzat per referir-se a Terelu Campos. “No es pot jugar amb la gent gran d'aquesta manera”, ha assegurat el col·laborador de televisió.

El passat diumenge, 23 de març, Supervivientes 2025 va fer un gir de 180° arran de l'última i definitiva decisió que va prendre la mare d'Alejandra Rubio. Aquell dia, i després d'haver activat el protocol d'abandonament el passat dijous, va decidir posar fi a la seva aventura a Hondures.

Dues persones estan dretes en plataformes sobre l'aigua, sostenint una corda entre elles.
Terelu Campos s'enfronta al pont de les emocions després del seu abandonament | Mediaset

“Vull donar les gràcies a tots, però jo he complert el meu temps. Estic segura[...]Amb tot el respecte a l'equip, 18 dies han estat suficients per al meu cos. No per a la meva ment, sinó per al meu cos”, va assegurar Terelu Campos.

Tanmateix, abans de tornar a Espanya, la col·laboradora de televisió va voler acomiadar-se per tot el gran del programa i no va tenir cap problema a inaugurar El pont de les emocions. En ell, va parlar sobre alguns dels episodis més durs de la seva vida, entre ells, la mort del seu pare o la seva dura malaltia.

Un grup de persones està assegut al voltant d'una taula rodona en un plató de televisió acolorit, amb una gran imatge d'una dona al fons i elements gràfics vibrants. Captura de 'TardeAR'.
Els col·laboradors de 'TardeAR' analitzen el testimoni de Terelu Campos | Mediaset

Un testimoni que, com era d'esperar, no ha passat per res desapercebut per a la resta de programes i mitjans de comunicació. Tant és així que el passat dilluns, 24 de març, TardeAR va dedicar part de la seva emissió a comentar les impactants declaracions de Terelu Campos.

No obstant això, i encara que tots van voler opinar al respecte, va ser Xavier Sardà el que es va convertir en el centre de totes les mirades. El col·laborador de televisió va sorprendre a molts en parlar amb aquests termes sobre la germana de Carmen Borrego.

Xavier Sardà sorprèn amb l'últim que ha dit sobre Terelu Campos

Xavier Sardà va aconseguir acaparar l'atenció de tots els televidents en compartir amb ells el que pensa sobre el pas de Terelu Campos per Supervivientes. Unes paraules que, sens dubte, han generat tota mena de reaccions.

Després de veure i sentir El pont de les emocions de la concursant, Frank Blanco no va tenir cap problema a assegurar que “poques vegades passa que es produeixi un silenci al plató”. “Després d'escoltar aquest testimoni de Terelu”, va aclarir a continuació.

Xavier Sardà està somrient lleugerament mentre ajunta les seves mans davant d'un fons acolorit. Captura de 'TardeAR'.
Xavier Sardà deixa sense paraules els televidents | Mediaset

Una afirmació amb la qual més d'un dels seus companys va estar d'acord. “Va ser abrupte, jo crec que tots els que ho vam veure pensem igual, va ser increïble”, va apuntar Mónica Hoyos.

En aquest moment, Kike Quintana va assegurar que la naturalitat amb què Terelu Campos va parlar d'aquests temes delicats, va aconseguir commoure'l. “Em traspassava tot el que deia i es va treure la pressió de sobre. La vaig veure totalment sincera”, va aclarir el nebot d'Ana Rosa.

Tanmateix, el que realment va fer saltar a Xavier Sardà van ser les paraules que va dir el seu company a continuació. “La meva Carmen Borrego ha d'estar encantada de quedar per davant de la seva germana. Això segur”, va assenyalar Quintana.

Un programa de televisió mostra Xavier Sardà, Terelu Campos i una altra persona en un plató de gravació, amb una dona al centre que sembla emocionada, mentre el text en pantalla menciona una reflexió personal sobre la seva experiència en un reality show. Captura de 'TardeAR'.
Xavier Sardà surt en defensa de Terelu Campos | Mediaset

I és que, cal recordar que Terelu Campos ha romàs 18 dies a Supervivientes, mentre que la seva germana Carmen Borrego va aguantar a Hondures fins a 21 dies, l'any passat.

En aquest moment, i sense pensar-s'ho dues vegades, Xavier Sardà va interrompre el seu company: “No es pot jugar amb la gent gran d'aquesta manera, ho dic molt seriosament. Ja està bé, l'una ha aguantat més que l'altra. Si les contracteu, no digueu després que contenta està l'altra per estar més dies”.