Telegram : +34 629 74 76 77
E-Mail: info@catalunyadiari.cat
El propietari i el coordinador d'una llar d'infants han estat detinguts per un presumpte delicte de maltractament després de descobrir-se que lligaven, mossegaven i tancaven a habitacions fosques als menors de l'escola infantil de Milà.
Els detinguts no tenien antecedents penals, però s'ha demostrat que insultaven, pegaven i empenyien als nens d'entre dos mesos i tres anys. Alguns d'ells van ser lligats a les cadires o tancats en armaris sense cap tipus de llum. Un d'ells va ser ingressat a l'hospital amb una mossegada d'un adult, segons ha informat la Policia de Milà, que va sorprendre als sospitosos en delicte flagrant.
El centre, ara clausurat, estava situat als afores de Milà i costava al voltant de 700 euros mensuals a les famílies. El principal responsable d'aquest «clima de terror» era el coordinador del centre, de 34 anys. La Policia, davant les sospites de les famílies, va començar a vigilar el centre al maig i van intervenir després de constatar amb les càmeres ocultes instal·lades al centre una agressió a un alumne de dos anys que va ser mossegat a la cara.