Home somrient sostenint una tassa de cafè davant d'una botiga Lidl

Lidl ho ha comunicat fa unes hores i els espanyols al·lucinen: Es ven com xurros

La cadena llança des de dilluns una promoció especial en llet i begudes amb preus molt competitius

A l'inici d'agost, les prestatgeries de Lidl tornen a omplir-se d'opcions que destaquen per la seva bona relació entre qualitat i preu. Les promocions temporals atreuen aquells que volen estalviar sense renunciar a productes saludables. Aquest tipus d'ofertes solen durar pocs dies, per la qual cosa convé estar atent per no deixar-les passar.

Des d'ahir 4 d'agost, la cadena ha llançat una nova promoció en tres de les seves begudes més populars. La marca Vemondo, especialitzada en alternatives veganes i vegetarianes, juntament amb la reconeguda Milbona, són les protagonistes. Les ofertes estan disponibles a la botiga física i compten amb un preu especial per a aquells que utilitzen l'app de Lidl Plus.

Envàs de beguda d’avena amb calci de la marca Vemondo davant d’un cartell borros de Lidl
La beguda de civada de Lidl conté calci i és apta per a vegans | Lidl

Opcions per a tots els gustos

Vemondo és una marca que ha guanyat la confiança dels consumidors per la seva varietat i compromís amb l'alimentació vegetal. En aquesta ocasió, una de les opcions en oferta és la seva beguda d'avena amb calci, lliure de lactosa i apta per a vegans. No conté sucres afegits, es presenta en envàs d'1 litre i es pot comprar en paquets de sis unitats.

El seu preu habitual és d'1,49 € per litre, però aquells que utilitzin l'aplicació de Lidl la poden adquirir per només 1,34 €. Aquesta rebaixa suposa una oportunitat interessant per a aquells que consumeixen aquest tipus de beguda diàriament. A més, la inclusió de calci la converteix en una alternativa nutritiva per substituir la llet tradicional.

Una altra opció destacada és la beguda de soja bio de Vemondo. Està certificada com a producte orgànic, és apta per a vegans i tampoc conté sucres afegits. El preu habitual és d'1,09 € per litre, però amb l'app Lidl Plus es redueix a 0,87 €, fet que la converteix en la més econòmica de la promoció.

Envàs de beguda de soja bio sense sucre de la marca Vemondo davant d’un cartell borros de Lidl
La beguda de soja surt per només 0,87 € amb Lidl Plus | Lidl

Descomptes també en llet tradicional.

Lidl no s'ha oblidat d'aquells que prefereixen la llet d'origen animal. En aquesta campanya, la llet semidesnatada Milbona s'uneix a les begudes vegetals amb un descompte especial. Amb un preu habitual d'1,22 € per litre, es pot aconseguir per 1,09 € si es disposa de l'app de la cadena.

Tot i que es tracta d'un producte diferent de les alternatives vegetals, molts consumidors aprofiten aquest tipus d'ofertes per proveir-se. La varietat en la promoció permet que tant aquells que segueixen una dieta vegana com aquells que consumeixen làctics puguin trobar una opció adequada.

Brick de llet semidesnatada ecològica de la marca Milbona davant d’un cartell borros de Lidl
La llet semidescremada Milbona està rebaixada a 1,09 € | Lidl

Aquestes ofertes són vàlides només per temps limitat i fins a exhaurir existències. L'estratègia de Lidl d'incloure descomptes en productes variats atrau públics diferents i fomenta la compra combinada. En aquest cas, la combinació de begudes vegetals i llet tradicional reflecteix l'interès de la cadena a oferir solucions per a tothom.

Preus i ofertes actualitzats el dia 04/08/2025. Poden patir modificacions o cancel·lacions, i Catalunya Diari no es fa responsable dels possibles canvis.