La perfumeria de Mercadona compta al seu interior amb una novetat imprescindible per utilitzar a l'estiu. Si els mosquits són un dels teus grans problemes quan arriba la calor, ara tens la millor solució.
Amb un format pràctic ideal per portar al bolso o de viatge, es convertirà en el teu aliat imprescindible aquesta temporada. A més, gràcies al seu bon preu, també és una bona inversió.
Aquesta és la solució de Mercadona que faràs servir tota la temporada
El body spray de citronel·la de Mercadona, sota la marca Deliplus, és un producte refrescant que combina aroma cítrica amb efecte repel·lent natural. Perfecte per a l'estiu, ajuda a protegir-te dels mosquits alhora que manté la pell fresca.

Aquest aerosol corporal de Mercadona es presenta com una bruma lleugera i agradable. La seva fórmula es basa en citronel·la, una planta coneguda per repel·lir mosquits i altres insectes, sense recórrer a químics agressius.
Una altra de les característiques d'aquesta opció de Mercadona és que és un producte molt versàtil. A més de ser un body spray refrescant, actua com a protecció natural contra picades, ideal per a qui busca un mètode més suau i sostenible.
Per què triar aquesta proposta de Mercadona
Un dels grans avantatges d'aquest producte de Mercadona és la seva aroma cítrica, ideal per a dies calorosos. A més, és un increïble repel·lent natural. En aquest cas, la citronel·la manté lluny els mosquits sense substàncies químiques intenses.

D'altra banda, aquesta proposta de Mercadona és molt fàcil d'utilitzar, només cal polvoritzar i deixar que s'assequi. No deixa residus grassos. Pel que fa al seu format, destaca pel seu pot lleuger i còmode, ideal per portar al bolso o motxilla.
Si parlem del seu preu, és un altre dels beneficis que més destaquen. En aquest cas, pots fer-te amb el pot de 150 ml per només 1,35 euros a Mercadona. És el producte ideal per a qui gaudeix de l'exterior i busca evitar les picades de mosquits sense químics pesants.
Preus i ofertes actualitzats el dia 14/06/2025. Poden patir modificacions o cancel·lacions i Catalunya Diari no es fa responsable dels possibles canvis.