Els CDR aconsegueixen tallar els principals accessos a la ciutat de Barcelona

Es tracta d'una convocatòria que se suma a l'habitual tall del vespre a la Meridiana

La Meridiana porta tallada des de fa un mes
Els manifestants fa molts dies que tallen l'avinguda de la Meridiana a la mateixa hora | Twitter
 

Els Comitès de Defensa de la República (CDR) han convocat per aquest dilluns a la tarda una nova sèrie de talls en importants vies de la ciutat de Barcelona, amb l'objectiu de «bloquejar» la ciutat comtal. En aquests moments, els manifestants han aconseguit interrompre la circulació en dos dels principals accessos de la ciutat, concretament a l'avinguda de la Meridiana, Gran Via i Diagonal.

 

Denuncien que no els han deixat marxar

A través de Twitter, alguns participants en el tall, han denunciat que, tot i que a Diagonal hi havia poca gent manifestant-se, els han retingut i no els han deixat marxar. 

❗Notícia en ampliació. La redacció de Catalunya Diari està treballant per ampliar aquesta informació. S'anirà actualitzant quan hi hagi més informació.

Podeu enviar imatges, vídeos o més informació d'aquesta notícia en curs al correu info@catalunyadiari.com, per Facebook a catalunyadiari, per Twitter a @catalunyadiari o per WhatsApp o Telegram al : +34 629 74 76 77.


Comentaris
Ana
Hasta las narices , ya está bien cuando alguien va a hacer algo ? Cada día cambio de ruta de autobuses por estos desgraciados ! Como se nota que no trabajan y lo tienen todo dado . Y esto no son derechos sociales señores , por lo que os llena la boca que os manifestáis . Esto es secuestrar cada día a la gente que no estamos de acuerdo y llegando dos horas más tarde a nuestras casas . Pues si que sois democráticos . Me gustaría veros en la calle por la sanidad , trabajo , educación , etc ... Pero claro eso no importa . Solo os comen la cabeza con banderas que ni os importa , cuando ellos están en su casita calentitos y tranquilos . Y los borregos a pringar . Lo único que vais a conseguir es que cada día la gente esté más cansada . Entonces los violentos seremos los que no estemos de acuerdo y vosotros las víctimas que se os da bien el papel . Ya vale ir a casa de los políticos a molestarlos no a la gente de pie anormales !! Pero para eso no tenéis lo que hay que tener .
Jose
Muy bien dicho Ana , ellos tienen dinero para vivir desahogadamente , pero los cuatro imnorante que están ahí van a pasar más hambre que un lagarto bajo una pita , cuanto lo siento Ana que os estén torturando de esta manera
Rafa
Que razon tienes Ana, totalmente de acuerdo contigo.
Mari Carmen
Cómo es posible que este gobierno de m***** no pares a estos malnacidos
Cristina
Ben fet nois, a qui no li agradi q s'en vagi a casa seva. VISCA CATALUNYA LLIURE
Sther
Ana esta hasta las narices, yo hasta los cojones de cambiar de ruta, de no poder pasar por la plaza Universidad, no es normal que esto se permite, huele marihuana, alcohol, vamos una fiesta para estos vagos que les importamos tres narices, porque lo tienen todo solucionado,deberíamos ponernos todos en huelga para no pagar ningún impuesto, porque están destrozando la ciudad, y luego como gilipollas lo tendremos que pagar. Hasta cuando? No podemos salir de Barcelona pq no sabemos a la hora que llegaremos a nuestras casas, lo digo como habitante de Barcelona centro. Estamos a punto de explotar, pero no se como se hará, la verdad es que se vive mal, y los políticos a su rollo pasando de todos nosotros los contribuyentes. Vale ya Jolines .
Maria
Anna tens tota la rao son una colla de dropos qie domes estan a la plasa perque no saben que fer i toca allo que no sona a la gent i aquestos es fan dir "democratics"axo es mes dictadura que franco!!!
Juanjo
De aixo es tracta.. De arribar a casa meva
Abii
Jo treballo, estudio i sóc mare soltera!!! I estic tallant la meridiana tota els dies!!! No som tan vagi a com ho penseu , que la merda de la vostres espanya l'aixequem nosaltres a veure si us en adoneu... I seguirem donant pel cul!!! Apa, a qui no li agradi a pasar fang!!! Visc a catalunya lliure!!!
Celia
Molt ben dit Abii estic en tu Visca Catalunya lliure
jordi
estan apunto de arruinar catalunya, las empresas principales se estan planteando de salir de catalunya por tantos problemas que causan los insistentes manifestaciones que no sirven para nada, es una lastima.

envia el comentari