rtc-config='{"urls": ["https://catalunyadiari.com/rtc_config?h=CANONICAL_URL&key=section_cd"]}'

Catalunya Diari

Telegram : +34 629 74 76 77

E-Mail: info@catalunyadiari.cat

Rússia va pagar diversos mitjans espanyols per difondre propaganda, segons 'eldiario.es'

Es tractava d’un conveni segons el qual es distribuïa el suplement ‘Russia beyond the headlines’
Vladimir Putin en una roda de premsa | CatalunyaDiari.com

 

Rússia va pagar ‘El País’ i altres mitjans d’àmbit estatal per difondre propaganda mentre sortien a la llum diverses informacions que relacionaven aquest país amb el procés independentista català. Aquesta és la conclusió que extreu ‘eldiario.es’, segons un suposat contracte que van firmar dirigents de mitjans de comunicació.

 

Es tractava d’un conveni segons el qual es distribuïa el suplement ‘Russia beyond the headlines’, considerat per molts àmbits com un «agent del Kremlin». La temàtica del suplement era, en la seva majoria, sobre la guerra de Síria, les relacions amb la Unió Europa i informacions sobre tractats de política energètica.

És precisament ‘El País’ un dels mitjans que més ha relacionat el procés independentista i les accions de la Generalitat amb el Kremlin, denunciant interessos de l’estat rus. Aquesta informació ha estat desmentida per mandataris pròxims a Vladimir Putin i han deteriorat les relacions entre Rússia i el govern de Mariano Rajoy.

🎁 Vols guanyar un lot de productes ECO? Participa ara al nostre sorteig!

Comentaris