El setembre sol venir carregat de sorpreses. Banco Santander ha aprofitat per rellançar una de les seves campanyes més cridaneres. El que pocs esperaven és que aquesta promoció pogués unir el món de la banca i la tecnologia d'una manera tan atractiva.
Amb el recent llançament del nou iPhone 17, l'entitat bancària ha posat en marxa una oferta que no ha deixat indiferent ningú. Els clients que domiciliïn la seva nòmina o pensió superior a 3.000 euros podran accedir a un iPhone 17 Pro a cost zero mitjançant un sistema de renting. Es tracta d'un pla intel·ligent, dissenyat per fidelitzar els clients mentre els dona accés a un dispositiu de gamma alta sense fer un desemborsament inicial.
La proposta que planteja Banco Santander
La proposta funciona així: el banc ofereix l'iPhone 17 Pro en modalitat de renting a 36 mesos. El seu cost és de 33,99 euros mensuals.

Tanmateix, si el client domicilia una nòmina o pensió d'almenys 3.000 euros al mes i compleix tres condicions addicionals, Banco Santander bonifica cada mes aquesta quantitat. De manera que el client no ha de pagar res pel telèfon.
Aquests requisits són tenir domiciliats dos rebuts, mantenir almenys 1.000 euros al compte o utilitzar la targeta de crèdit un cop al mes, a més de tenir Bizum activat.
També existeix una altra opció per a qui tingui ingressos mensuals entre 1.200 i 3.000 euros. En aquest cas, si a més compleixen els requisits addicionals, el banc ofereix una bonificació mensual de 24,99 euros. El que permet cobrir completament el renting de l'iPhone 17 estàndard (també disponible per 24,99 €/mes), o cobrir parcialment el del model Pro.
Passats els 36 mesos del contracte de renting, el client podrà triar entre tres opcions. Retornar el terminal, comprar-lo a un preu reduït (396 euros per al model Pro i 288 euros per al model estàndard), o bé canviar-lo per un nou dispositiu més modern.

Aposta atrevida del Santander
Aquest moviment reforça l'aposta de Banco Santander per apropar-se als clients no només amb serveis financers, sinó també amb productes tecnològics d'alta gamma. Cal recordar que aquesta no és la primera vegada que el banc llança una iniciativa així.
Ja el 2024 s'oferia un renting similar amb el llavors nou iPhone 16, encara que en aquella ocasió l'ingrés mínim exigit era de 2.500 euros. Amb la nova edició de la campanya, l'exigència puja a 3.000 euros.
Aquesta estratègia no només beneficia el banc en captar noves nòmines, sinó que també permet a molts clients accedir a l'iPhone 17 o iPhone 17 Pro sense haver de fer una despesa elevada de cop. És una manera moderna i eficaç d'incentivar la fidelització, alhora que s'actualitza el model de relació entre banc i client.

