Catalunya Diari

Telegram : +34 629 74 76 77

E-Mail: info@catalunyadiari.cat

'El programa de Ana Rosa' s'equivoca sobre unes declaracions de Rufián i es veu obligada a demanar-li perdó

El programa emetia el fragment d'una entrevista de fa un any i ho plantejava com si fos actualitat

 

 

  

Darrerament 'El programa de Ana Rosa' no deixa d'encadenar polèmica rere polèmica. El programa està sent molt criticat últimament per les seves decisions a l'hora de cobrir els esdeveniments catalans, si bé és cert, els rumors i enganys que han circulat per a desacreditar-los, com aquell que assegurava que havien enviat reportes a les guarderies dels fills dels polítics catalans empresonats, no han ajudat al fet que no mantinguessin ni el lideratge ni la credibilitat que abans tenien.

 

 

El programa, que no passa pels seus millors moments, ha tornat a patir un altre incident que el deixà en molt mala posició: aquest cop, han tractat d'analitzar l'actualitat política rescatant un fragment d'una entrevista que va concedir Gabriel Rufián per a la COPE. Com informa 'El Nacional', el diputat defensava en aquest que li agradava Espanya i que se sentia tant «espanyol, com català i europeu». Les seves paraules exactes deien: «Nosaltres no volem separar-nos de ningú, volem seguir com fins ara però de manera diferent».

 

  

 

 

Paraules tretes de context


Aparentment, a jutjar per aquestes paraules Rufián hauria patit un canvi d'opinió radical que els col·laboradors no han dubtat de comentar i jutjar com a «canvi d'estratègia de cara les eleccions». No obstant això, si bé les paraules del diputat eren certes, no corresponien al moment actual, sinó més aviat a una entrevista que va concedir el passat 9 de novembre del 2016, en el context d'un programa de futbol.

 

Gabriel Rufián ha estat ràpid a l'hora d'adonar-se de l'error, raó per la qual ha volgut respondre al programa mitjançant les xarxes socials on escrivia: «això que comenteu avui com si fos d'ara és del 08/11/2016 i és sobre futbol. De res».

 

El seu contundent tuit ha obligat als responsables de les xarxes socials del programa a admetre l'error i a respondre, front l'evidencia, amb les següents disculpes: «tens raó. Quan va manar a buscar la teva entrevista el link ens va portar a la de l'any passat i no ens vam adonar compte. Disculpa l'error».

 

No obstant això, molts usuaris consideren que no és suficient i, sota l'apel·latiu de «manipuladors», demanen que no es limitin a disculpar-se per les xarxes i que ho facin també en directe durant la pròxima emissió del programa.