Imatge del desaparegut a Sant Cugat el 7 de maig.

Comunicat d'última hora dels Mossos sobre l'home desaparegut des d'ahir a Catalunya

L'home va desaparèixer el passat dissabte a la tarda

L'home de 83 anys que va desaparèixer dissabte a Sant Cugat del Vallès, a la comarca del Vallès Occidental, ha estat localitzat aquest diumenge a la tarda sa i estalvi. Fonts dels serveis d'emergències han explicat a l'Agència Catalana de Notícies (ACN) que l'han trobat sa i estalvi a les 18.41 hores a prop del Pi d'en Xandri, al sud-est del municipi i a tocar de la serra de Collserola.

Benito Monzón va ser vist per últim cop a les 13.30 hores d'ahir als jardins de Sant Francesc i la família va denunciar-ne la desaparició als Mossos d'Esquadra cap a les 19.00 hores. El dispositiu de recerca, coordinat pels Bombers de la Generalitat, ha comptat amb agents dels Mossos, l'Agrupació de Defensa Forestal (ADF), Protecció Civil, i voluntaris. Entre les 13 dotacions dels Bombers que hi participaven hi havia el grup caní.

Va ser vist per última vegada el dissabte

El Benito Monzón va ser vist per últim cop a dos quarts de dues de la tarda als jardins de Sant Francesc. Vestia pantaló i sabatilles grises i camisa blava amb punts blancs. La família va denunciar-ne la seva desaparició als Mossos d’Esquadra cap a les 19 hores.

Logo de WhatsAppNOVETAT WHATSAPP: Clica aquí per rebre GRATIS i en EXCLUSIVA les notícies, novetats i últimes hores de PENSIONS al WhatsApp!

S’ha activat la recerca des de primera hora d’aquest diumenge amb els Mossos, els ADF i Protecció Civil, a més de voluntaris. Hi participa la unitat canina i també un helicòpter, així com la pròpia família. S’han enganxat cartells a la zona de Can Borrell, Can Calders i a Torre Cendrera. També es busca per l’entorn del Pi d’en Xandri.