Ja han passat tres dies des que Carla López Subiranas va desaparèixer a Pineda de Mar. La dona acabava de passar la nit amb la seva parella i l'endemà al matí anava cap a la feina. Aquell dia li tocava a ella obrir la clínica dental, però això mai va arribar a succeir.
Es tracta d'un cas envoltat de misteri del qual consta molt poca informació. El poc que se sap sobre la desapareguda és gràcies al testimoni d'una veïna de la zona. La dona va expressar que «va sortir de casa com sempre, tranquil·la, no anava plorant, no anava agitada».
Al seu relat també va remarcar un fet molt significatiu. «Em va sorprendre que se'n va anar en direcció contrària a la feina i vaig pensar que tindria festa», va explicar la veïna.
NOVETAT WHATSAPP: Clica aquí per rebre GRATIS i en EXCLUSIVA les notícies dels SUCCESSOS més destacats de Catalunya al WhatsApp!
Per la seva banda, se sap que l'últim missatge que la dona va enviar abans de desaparèixer va ser al seu xicot. A l'escrit li comunicava a la seva parella que ja havia arribat a casa.
Ara el que s'està contemplant és iniciar un dispositiu de cerca pel mar de la Carla. Xavi Amor, l'alcalde de la localitat de Pineda de Mar, s'hi ha pronunciat. «Estan estudiant activar la recerca marítima perquè l'última cosa que se'n sap és que se'n va anar direcció a la platja», ha expressat.
Tant els familiars de la desapareguda com els amics han difós cartells amb la imatge de Carla per diversos municipis propers. Concretament, han optat per penjar-los a les zones del voltant de la seva desaparició. A més a més, continuen duent a terme batudes per aconseguir trobar-la.
Tothom està molt confús amb el cas per la poca informació que hi ha sobre ell. I és que, els mateixos veïns consideren que López és una persona normal i corrent, com qualsevol altra.
Tanmateix, de moment, els Mossos d'Esquadra, encarregats de la investigació, no descarten cap hipòtesi. Hi ha encara moltes incògnites sense aclarir, i la investigació ara es focalitza al voltant més proper de la desapareguda.
Carla va desaparèixer entre els municipis de Calella i Pineda de Mar, a la província de Barcelona. Va ser vista per darrera vegada el dilluns dia 20 de febrer i des d'aquell moment, el seu telèfon està desconnectat.
Arran d'això, la seva família no va trigar a denunciar-ne la desaparició. I és que, des del primer moment, van considerar que Carla no havia marxat de manera voluntària.
A més, quan els Mossos d'Esquadra van procedir a registrar l'habitatge de la Carla, hi van trobar la seva cartera. Aquest rellevant fet podria ser un indicador que la dona no va decidir desaparèixer pel seu propi peu, ja que no porta tota la seva documentació.