Els Mossos d’Esquadra detenen un lladre multireincident per abordar una noia a Blanes, a la Selva, i exigir-li diners mentre l’amenaçava amb una pistola de fogueig. Es tracta d’un home de 35 anys i veí de Blanes, el qual ja acumula una trentena d’antecedents al seu historial.
Segons han informat fonts pròximes al cas, els fets han tingut lloc aquest dimarts, 26 de juny, a les 4 de la matinada, a carrer Astúries del municipi, quan la noia, que sortia de la discoteca, D&G es disposava a agafar un taxi.
Va ser en aquell moment quan un individu se li ha acostat i li ha exigit diners amb to amenaçador. La jove s’ha negat a donar-li res i llavors l’home l’ha amenaçat amb una pistola de fogueig.
Afortunadament, la noia ha pogut entrar al taxi i marxar del lloc. No obstant això, i mentre el vehicle s’allunyava, el lladre, que és politoxicòman, ha disparat un tret a l’aire de manera intimidatòria.
Un dels testimonis ha alertat els Mossos d’Esquadra, els quals l’han detingut poca estona després, acusat d’una temptativa de robatori amb violència i intimidació. Així doncs, els agents han escorcollat el sospitós i al seu damunt li han trobat la pistola detonadora. L’home s’havia amagat l’arma entre els genitals. D’altra banda, els agents també han pogut localitzar el taxista, el qual ha refermat la versió que els havia donat el testimoni.
Cal senyalar però que el detingut és un vell conegut de la policia, perquè acumula una trentena d'antecedents al seu historial, la majoria dels quals, per delictes contra el patrimoni. Ara, a tots aquests n'hi sumarà un més: el de la temptativa de robatori amb violència i intimidació que ha comès aquesta passada matinada.
Més notícies: