Telegram : +34 629 74 76 77
E-Mail: info@catalunyadiari.cat
S'ha produït un incendi a les instal·lacions del Museu de la Seat, a la Zona Franca de Barcelona. Una vintena de trucades han alertat al 112 del foc, que efectius dels bombers ja treballen per extingir. En total tretze dotacions de Bombers s'han desplaçat al lloc dels fets. Segons el Servei d'Emergències, no hi ha ferits.
El foc, que s'ha registrat al voltant de les 17.00 hores d'aquest dilluns 11 de febrer i que ha cremat el Museu de Seat, ha provocat una gegantina columna de fum negre que ha alertat a moltes persones, ja que és visible des de molts punts de l'Àrea Metropolitana de Barcelona, en indrets més propers a la Zona Franca de la ciutat.
Fins al lloc dels fets s'han desplaçat tretze dotacions dels Bombers de la Generalitat, juntament amb diverses patrulles dels Mossos d'Esquadra i des del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) han activat una unitat preventiva per si fos necessària la seva actuació.