El futbolista que juga en les categories inferiors del Sevilla, Joao Maleck, és notícia per haver protagonitzat un greu accident. La nit del passat dissabte 22 de juny, Maleck conduïa borratxo a gran velocitat per la ciutat de Guadalajara, Mèxic, quan va col·lidir violentament amb un vehicle platejat. Fruit del cop, el futbolista va posar fi a la vida dels dos integrants del cotxe. Es coneix que les víctimes eren una parella de nuvis que s'acabava de casar. També s'ha fet públic que el jugador anava a 160 km/h en el moment de l'impacte.
[predef]catalunya-diari-81[/predef]
Per una altra banda, l'alcalde de Zapopan, ciutat on va succeir l'accident, a condemnat els fets i ha demanat a la Justícia que sigui rigorosa:
Esta mañana sucedió un terrible accidente en el que perdió la vida una pareja de recién casados.
— Pablo Lemus Navarro (@PabloLemusN) June 23, 2019
El presunto causante, un jugador de fútbol profesional, fue llevado a la Cruz Verde Las Águilas por paramédicos y custodiado por elementos de la Policía de Zapopan. Después de ser atendido, fue entregado al Ministerio Público para que responda por lo sucedido.
— Pablo Lemus Navarro (@PabloLemusN) June 23, 2019
Exigimos que se aplique todo el rigor de la ley para castigar esta irresponsabilidad que acabó con la vida de dos inocentes.
— Pablo Lemus Navarro (@PabloLemusN) June 23, 2019
A través de redes sociales se dio a conocer el video del accidente automovilístico provocado este fin de semana por el futbolista Joao Maleck, quien presuntamente conducía en estado de ebriedad, y en donde una pareja de recién casados perdieron la vida en Zapopan, #Jalisco. pic.twitter.com/VaYuHDeU8Z
— Luis Cárdenas (@LuisCardenasMx) June 25, 2019