rtc-config='{"urls": ["https://catalunyadiari.com/rtc_config?h=CANONICAL_URL&key=section_cd"]}'

Catalunya Diari

Telegram : +34 629 74 76 77

E-Mail: info@catalunyadiari.cat

SORTEIG

🥑 Guanya un completíssim lot de productes ECO BonPreu! És molt fàcil!!

NOVETAT

🌞 La previsió del temps cada día al teu Instagram. Segueix-nos fent clic aquí!

L'assassí de la jove de Chella assegura que estava sota els efectes de les drogues

Va consumir cocaïna i marihuana
Imatge d'arxiu. | Cedida

 

La Guàrdia Civil investiga si el presumpte autor de l'assassinat de l'adolescent desapareguda a Chella (València), que ha confessat el crim, va comptar amb algun tipus de col·laboració. El cos de la menor, de 16 anys, va ser trobat nu en un avenc de la localitat i amb signes de violència i, pel que sembla, va ser traslladat en cotxe fins a aquest lloc. D'altra banda, el jove va declarar que «vam prendre drogues a la casa i no sé el que vaig fer».

El pare de l'assassí ha afirmat en una entrevista a Las Provincias que «la veritat és que mai penses que el teu fill pugui fer això. No desitjo que li passi a ningú, Només puc donar el meu més sincer condol a la família ». També assegura que sabia que el seu fill consumia marihuana, però davant les paraules del seu fill sobre el consum, també, de cocaïna, va dir que «Per què treure la vida a ningú? Maleïdes drogues, ningú es mereix això. Estem tocats de per vida ».

En este sentido, ha precisado que al parecer el joven pidió prestado el coche a un amigo para supuestamente trasladar desde su casa el cuerpo de la menor. "Posiblemente fue en la casa, hay un desplazamiento del cadáver. En la casa de este chico presuntamente se produjo ese crimen y luego hubo desplazamiento a través del coche de un amigo suyo, no sabemos si éste conocía para qué quería el coche, pero tenemos que ver el grado de participación de todos los actores", ha destacado.

 

Por este motivo, los agentes de la Benemérita ha hablado con varios amigos de la víctima y del presunto autor del crimen, que todavía se encuentra en la Comandancia de la Guardia Civil de Valencia, a la espera de pasar a disposición judicial "en los próximos días" en el juzgado de Xàtiva. Moragues ha asegurado desconocer si el joven contaba con antecedentes policiales. Sin embargo, tal como han apuntado desde el consistorio, sí había realizado "obra social" en el municipio por orden de un juzgado.

 

Concentración en Chella

Centenares de personas se han concentrado este sábado en la Plaza del Ayuntamiento de la localidad para mostrar su rechazo al asesinato de la joven con tres minutos de silencio. Entre los presentes se encontraba el padre de la víctima, así como numerosos amigos y vecinos, han apuntado desde el consistorio.

 

El asesino tenía una orden de alejamiento

El asesino de Vanesa tenía una orden de alejamiento de una amiga de la víctima. El autor del crímen había sido denunciado por violencia doméstica. Es uno de los pocos datos que ha trascendido después de que se decretara el secreto de sumario en la investigación del asesinato de la joven Vanesa, cuyo cuerpo sin vida fue hallado este 28 de octubre, dos días después de su desaparición. 

Clica aquí per rebre les últimes notícies d'actualitat. Gratis al teu mòbil!

🍅 Ets un apassionat de la cuina? Subscriu-te gratis al butlletí per rebre la recepta de la setmana al teu correu!

Comentaris