S’està viralitzant a les xarxes el vídeo d’un individu que recorre un camí de terra a sobre d’un tanc de l’exèrcit espanyol. Al vídeo podem veure com el jove dirigeix diverses amenaces contra Carles Puigdemont i el líder de Podemos Pablo Iglesias.
Encara no s’ha pogut identificar l’autor del vídeo, que és el mateix qui amenaça als polítics, però es tracta d’una filmació recent, ja que esmenta que Carles Puigdemont és a Brussel·les.
«Aquí estem buscant la solució als problemes d'Espanya. Anem a donar una sorpresa a Puigdemont a Brussel·les. Setanta tones de pur amor i pura democràcia. Coletas, el següent ets tu, cabró», assegura el protagonista de la publicació.
Sorprenentment, la publicació ha tingut la resposta d’un dels protagonistes, Pablo Iglesias, qui dedicava aquestes paraules: «Encara que piloti un tanc i vagi armat, aquest pobre infeliç és patètic. Però és vergonyós que vesteixi l'uniforme de les Forces Armades i és també vergonyosa la doble vara de mesurar a Espanya: titellaires i tuiteros a presó i feixistes impunes».