Una caravana avariada ha obligat a tallar un carril de l'AP-7 a Barberà del Vallès en sentit nord la tarda d'aquest divendres, 8 de juny, provocant importants retencions, que al punt de dos quarts de set de la tarda arriben als nou quilòmetres i s'estenen fins a Rubí.
Un carril tallat a l'AP-7 a Barberà del Vallès GIR per una caravana avariada @transitap7 2 km #retencions des de Cerdanyola pic.twitter.com/Ud0BgGVqzI
— Trànsit (@transit) 8 de junio de 2018
Es manté el carril tallat i les #cues augmenten a 9 km des de Rubí GIR @transitap7https://t.co/h4dbYkVL8e
— Trànsit (@transit) 8 de junio de 2018
Dos accidents transcorreguts amb pocs minuts de diferència han dificultat aquest divendres el pas per l'AP-7 en diversos trams del Vallès, concretament a l'altura de la Roca del Vallès i de Barberà, que han arribat a registrar quatre quilòmetres de cues cadascun.
Pel que fa a l'accident a Barberà del Vallès, que s'ha produït quan passaven vuit minuts de les dotze del migdia, ha tingut el seu origen en un xoc entre un camió i tres altres vehicles. Segons han informat fonts del Servei Català de Trànsit a CatalunyaDiari, la via ha presentat més de tres quilòmetres de retencions, fins que la circulació a l'AP-7 ha estat normalitzada en aquest punt al voltant de dos quarts de dues.
D'altra banda, un accident a la Roca del Vallès amb un vehicle implicat ha arribat a provocar retencions de més de quatre quilòmetres a l'AP-7. El succés, així mateix, s'ha produït quan passaven només tres minuts de les onze del matí d'aquest divendres, 8 de juny, i fins al lloc s'hi han desplaçat tres patrulles dels Mossos per dirigir el trànsit.
Més notícies: