L'oposició de Cambrils ataca el govern municipal en un comunicat conjunt

El document s'emmarca en l'imminent 'Debat sobre l'estat del Municipi' que se celebrarà dimecres

L'oposició de Cambrils ataca el govern municipal en un comunicat conjunt
L'oposició de Cambrils ataca el govern municipal en un comunicat conjunt | cedida

El conjunt de regidors i els respectius grups polítics de l'oposició a l'Ajuntament de Cambrils  han fet públic un comunicat conjunt  en el qual manifesten el seu posicionament respecte al 'Debat sobre l'estat del Municipi', que tindrà lloc el pròxim dimecres 7 de novembre al matí.

Si bé en un primer moment agraeixen a l'alcaldessa, Camí Mendoza, el fet de convocar aquest debat sense necessitat d'haver de ser forçat en un ple pel conjunt de grups a l'oposició; aquests grups s'han mostrat molt crítics i contundents a l'hora de parlar de l'equip de govern i a parer seu dels problemes que com a conseqüència de la seva inacció segueixen afectant el municipi.

Silenci i manca de rigor en la preparació del debat

D'aquesta manera, l'oposició municipal, formada pels grups de Ciutadans, el Partit Popular, Nou Moviment Ciutadà, Assemblea de Cambrils i els regidors no adscrits, han carregat contra els regidors de l'equip de govern formats per ERC, el PDeCAT i el PSC, en el que consideren  un silenci constant a les preguntes de l'oposició en el transcurs dels plens municipals; acusant-los també de cedir la preparació de l'anunciat 'Debat sobre l'estat del Municipi' a funcionaris municipals, en el que temen es pugui convertir en una lectura de fites i dates fetes pel govern fins al moment, sense entrar en un veritable debat de fons i útil per la ciutadania.

Problemes de la vila en un debat tens

En el comunicat, l'oposició també anuncia quatre problemàtiques que afecten el municipi i que posaran sobre la taula en el debat per tal de donar explicacions al govern municipal. Així doncs, l'incompliment sistemàtic del Pla d'Acció Municipal, la manca de millores en la fiscalitat i en l'impuls de l'activitat econòmica del municipi, les deficiències en els serveis de neteja pública i la manca de lideratge i de cohesió del govern, seran els punts cardinals d'un 'Debat sobre l'estat del Municipi' que es preveu força tens.