Aquest dimarts, 1 de desembre, a l'edat de 65 anys, ha mort el conegut pessebrista tarragoní, Carles Tarragó. Tarragó estava molt implicat en la tradició pessebrista de la ciutat i, en l'actualitat, ocupava el càrrec de l'Associació Espanyola de Pessebristes.
Tens Telegram? Afegeix-te gratis al canal de TarragonaDigital: les millors fotos i vídeos, les últimes hores i ara també pots comentar! CLICA AQUÍ i apunta't ara, t'esperem!
El tarragoní també formava part d'entitats tarragonines com l'Associació Pessebrista de Tarragona i la Federació Catalana de Pessebristes. Carles Tarragó va estar molts anys al capdavant del negoci familiar, l'Autoescola Tarragó, situada a la Rambla Nova de Tarragona.
La mort de Tarragó ha aixecat mostres de condol no només a la ciutat, sinó entre els amants del pessebre d'arreu de l'Estat. De Didac Nadal, portaveu de Junts per Tarragona, a l'Ajuntament de Tarragona, des del seu perfil oficial a les xarxes, a la Federació Espanyola de Pessebristes, tots han expressat la seva tristor per la pèrdua d'una figura ben coneguda en el món d'aquest art nadalenc.