Catalunya Diari

Telegram : +34 629 74 76 77

E-Mail: info@catalunyadiari.cat

PREVISIÓ MÉTEO

Baixen les temperatures amb vent en alguns punts i sol arreu dimarts

ÚLTIMA HORA

Mor un menor atropellat en una zona urbana a Osona

Arús, sobre la reducció del seu programa: «Som uns manats i la decisió no és nostra»

'Arucitys' compta amb menys hores d'emissió i perd col·laboradors
Alfons Arús, al plató d''Arucitys' | Twitter

 

Dur revés per Alfons Arús només encetar el 2018. I és que tot i que lidera el programa ‘Arucitys’ des de fa setze anys i que porta 3.000 edicions a les seves espatlles, sembla que el ‘Grup Godó’ ha optat per retallar el seu circ televisiu i n'ha escurçat la durada.

 

Tal com ja vam informar el passat dimecres, 3 de gener, des que va començar el curs el segon dia de gener, l'espai ha finalitzat sempre a les cinc de la tarda, aproximadament una hora menys que abans. Ara, el programa només s'emet de 14:00 a 17:00. Així mateix, també ha reduït el nombre col·laboradors de les dues seccions més importants tant de ‘Teletúlia’ com de ‘Cortelera’.

Arús carrega contra el Grup Godó

Sense mitges tintes i de manera educada però taxativa. Així és com va respondre Arús a tots aquells qui li preguntaven pel perquè del canvi horari. «Abans de marxar. Per la gent que ens pregunta ‘per què feu tres hores?’. La decisió no és nostra. Em fa gràcia perquè la gent és molt simpàtica. No fem festa», va dir l’expresentador del mític ‘Força Barça’.

 

Així mateix, aquest va prosseguir: «Si la direcció considera que hem de fer festa, doncs no venim a treballar. Si algú considera que hem de fer un programa de quatre hores, doncs el fem de quatre hores. I si és de tres, doncs de tres».

 

Finalment —però sense perdre el somriure permanent que el caracteritza— va concloure la seva aparició: «Que som uns manats, però que no és una decisió nostra. No responeu el perquè, jo no ho sé tampoc. Truqueu a dalt».

 

Arús, durant el seu programa | Cedida

 

 

Quim Morales, primera víctima

Primer amb l’emissió televisiva del programa ‘La segona hora’ de Rac1 i després amb ‘Catalunya Directe’, la direcció de 8tv ja s’ha carregat dos programes del presentador de Badalona.

 

El share del programa, de fet només tenia un 1 o 2% de 'share' per sota de la mitjana de la cadena, va provocar que la televisió del ‘Grup Godó’ decidís prescindir del darrer programa.