Risto a Vicent Sanchis: «TV3 practica un adoctrinament vergonyós»

El periodista català i el director de la televisió pública catalana han protagonitzat una tensa conversa al 'Todo es mentira'

Tens duel entre Risto Mejide i Vicent Sanchis al 'Todo es mentira'
Risto Mejide i Vicent Sanchis han protagonitzat una tensa conversa a Cuatro | Catalunya Diari

Aires caldejats al 'Todo es mentira'. Risto Mejide, acabat de reincorporar després del naixement de la seva filla Roma, ha protagonitzat un tens duel amb l'actual director de TV3, Vicent Sanchis, deixant-li caure frases a l'altura de «TV3 practica un adoctrinament vergonyós», «se li oblida mitja Catalunya» o «vostè va animar la gent a participar d'un referèndum il·legal»

Però Sanchis no s'ha quedat curt en la seva intervenció, aclarint al català que «la presumpció d'innocència no és una marca d'embotits» i recordant-li que «condemna les barbaritats», referint-se als cartells que van aparèixer a Barcelona acusant alguns periodistes catalans de «terroristes de la informació»«A mi m'entristeix que digui això», responia a un Risto que continua lluint la samarreta de 'premsa espanyola, manipuladora', aconsellant-li no convertir les seves opinions en veritats. «Creuen que som gent malalta que es curarà amb el 155», rematava el de TV3.

La xarxa ataca Risto pels seus comentaris a Sanchis

El duel entre el català i el valencià ha generat polèmica a la xarxa, on ràpidament alguns usuaris de Twitter, dividits, han esclatat o bé en crítiques per les paraules de Risto a Sanchis, o bé en agraïments al periodista pels seus comentaris. 

 

També et pot interessar...


Comentaris
Patricia García Ventura
Yo no veo el adoctrinamiento político por ningún lado, es más equanime que cualquier otra tv. Y no entiendo que función tiene que tener la TV tiene que representar toda la población, pués no. Lo hacen las estatales, los que se quejan que tv querrían? Lo que quieren es que desaparezca y solo la miran para criticar. Yo no miro ninguna otra tv porque entre programas para necios y manipuladores. Y no vamos a empezar con lo de yo también la pago también pago yo todas las que miráis y no me gustan. Para mí tv3 es demasiado plural. Y los que se quejan si no la mirarían ni aunque fuese como ellos quisieran. Banda de pendejo, aprovechados manipuladores, mentirosos
Carme
Aquest Risto es un prepotent,no té sentit del humor? La persona que es tapa els ulls ja diu el que's. Sempre de tant malt humor. Quina pena!!!
José Sixto Sánchez Loayza
El mundo al revés... La televisión pública catalana es la más plural de todo el territorio español, siendo tildada de 'adoctrinamiento' por un 'periodista' que trabaja para la mediática y sesgada mediaset... Quieren que todos seamos súbditos y serviles. Mejide, otro servil sin ninguna autoridad para cuestionar a la más plural de las televisoras españolas, aunque les duela a muchos.
Julia
Cristo en esto te equivocas yo no veo que en Cataluña se adotrine anadie
Jose
Tu tan directo siempre pero esta vez no estas encertado. Creo que todo lo que haces es pensando e la audiencia
Joan
Muy triste que un periodista se alinie con el descurso de la extrema derecha, no creo que su contrato corra peligro sino lo hace

envia el comentari