La mentida de Telecinco sobre Rocío Carrasco de la qual gairebé ningú s'ha adonat

Cap de les declaracions que es van fer sobre la vida de Rociíto ha tornat a veure la llum

El relat de Rocío Carrasco s'ha convertit en un dels temes amb més repercussió del món del cor, i és que la seva docusèrie, 'Contar la verdad para seguir viva', ha aconseguit que tots aquells que primer la van jutjar ara la defensin. L'objectiu d'aquesta sèrie documental era donar veu a Rociíto davant l'embolic de declaracions de la premsa rosa des que va començar la relació amb Antonio David Flores.

Telecinco, que ha estat còmplice de la construcció d'aquest relat, tracta de deixar de banda tota la influència que hagi pogut tenir en la filla de Rocío Jurado. Tot i els intents, cada declaració que es fa pública sobre aquest tema continua evidenciant que la cadena de televisió donava suport a la versió d'Antonio David, potser perquè una de les parts només va concedir silenci i la postura d'un tertulià va ser l'única que va sortir a la llum.

El tercer convidat en discòrdia, que és Mediaset, també ha quedat retratat durant aquest procés. En una de les intervencions, Rocío Carrasco comentava com es va signar el conveni regulador que donava la custòdia dels fills al seu exmarit. Afirmava que durant sis mesos, el que havia sigut la seva parella va evitar signar aquesta ordre judicial. En aquell moment la protagonista va trucar a Xavier Sardà, ja que aleshores Antonio David treballava a 'Crónicas Marcianas'.

? ÉS GRATIS: Encara no ens segueixes a l'INSTAGRAM del Catalunya Diari? Clica aquí, t'hi esperem.

Sardà el va obligar a signar el conveni

El presentador va reconèixer el poder de paraula que sempre ha tingut Antonio David, tot i que no ho va fer públicament, i tots aquests fets ara estan sortint a la llum. Aleshores Rocío Carrasco no va tenir l'oportunitat de parlar. De fet, se la va acusar de vendre els seus fills per unes condicions econòmiques que mai han existit.

Una altra persona que va afavorir aquest silenci és Lydia Lozano, que va tenir accés a una versió d'aquest acord completament diferent de la que comentava Rociíto. De fet, dimecres passat, mentre es parlava del tema, va comentar que ella es limitava a narrar el que li havia explicat José María Franco, el xòfer de Rocío Jurado. Això sí, en clau periodística va reconèixer que no havia verificat la informació.

Llavors Rocío Carrasco va trucar per telèfon al programa: «Vull que la Lydia Lozano em digui què és el que jo he pactat». Davant d'aquestes paraules, la col·laboradora va quedar retratada, tot i que deia que tenia proves de la seva versió. I la filla de Rocío Jurado va continuar dient: «La informació és teva; no la dones perquè saps que no és veritat, com el 90% de les qüestions que toques. Porto 12 anys aguantant informacions com aquesta».

El paper de Telecinco en el relat de Rocío Carrasco

Rocío Carrasco ha estat laboralment vinculada al canal de Mediaset durant anys. De fet, fa poc la cadena ha emès la seva sèrie documental. El que resulta curiós és que persones que s'han declarat amigues i defensores de la seva causa fossin precisament les que en un moment donat parlaven de la seva vida privada sense cap mena de pudor i acceptaven la versió que donava Antonio David, per això no ha sortit a la llum cap declaració sobre el relat de Rocío Carrasco, tot i que seria benvinguda, i de com l'angle d'opinió ha patit un gir brusc. El fet que cal realçar, més enllà de tota la polèmica, és que Rocío Carrasco s'hagi atrevit a parlar públicament sobre la seva versió dels fets.


Comentaris

envia el comentari