Una nova errada de Lydia Lozano la deixa amb un peu fora de 'Sálvame'

La periodista ha hagut de rectificar una informació falsa que havia donat en directe

Lydia Lozano no deixa d'acumular disgustos. La col·laboradora de 'Sálvame' sembla estar ja més fora que dins del programa a conseqüència dels continus errors periodístics que ha tingut en les últimes setmanes. En plena polèmica per la cobertura professional que va fer de la vida de Rocío Carrasco, la periodista està cometent una sèrie d'ensopegades que la poden comprometre. I molt. Els rumors sobre una possible renovació de l'equip del programa per part de la productora continuen sonant amb força i Lydia Lozano té totes les paperetes per a ser una de les tertulianes en la corda fluixa, segons va revelar el mateix Kiko Matamoros.

? ÉS GRATIS: Encara no ens segueixes a l'INSTAGRAM del Catalunya Diari? Clica aquí, t'hi esperem.

De fet, el col·laborador va posar de manifest que la seva companya està sent menys convocada per l'organització del format i va recordar un episodi en el qual la periodista es va enfonsar, patint pel seu lloc de treball, després d'una reunió amb la cúpula del programa. Encara que Lydia Lozano fa molts anys que és una de les tertulianes més compromeses amb l'espai, la veritat és que la seva controvertida labor periodística li podria passar factura. Cal tenir en compte, a més, que està travessant una mala ratxa, oferint informacions sense contrastar que estan escandalitzant els espectadors i els seus propis companys.

L'últim error de Lydia Lozano que implica un futbolista del Celta i la seva parella

La darrera ficada de pota de Lydia Lozano ha arribat en plena tempesta mediàtica per les suposades infidelitats d'Iker Casillas a Sara Carbonero durant el seu matrimoni. Els seus companys de 'Sálvame' i l'equip del programa van ser els primers a assenyalar cap a una jove anomenada Nadia, el nom de la qual ha acaparat l'atenció de la premsa del cor en les últimes setmanes.

La informació revelada pel programa, que ja va ser desmentida per tots dos protagonistes, els ha ficat a tots en un bon embolic judicial, ja que l'exfutbolista del Real Madrid va decidir posar en mans dels seus advocats accions legals contra el format per treure a la llum aquesta notícia. Lydia Lozano, però, va empitjorar la situació quan va intentar completar la informació, assenyalant que la suposada amant d'Iker Casillas era l'actual parella del jugador del Celta, Denis Suárez.

Denis Suárez i el Celta s'ho prenen amb bon humor

El que va ser jugador del Barça i la seva parella, una jove que es diu Nadia, però queno té res a veure amb l'exporter de Móstoles ni amb l'altra Nadia, no van poder fer una altra cosa que al·lucinar des de casa seva i demanar la rectificació de la col·laboradora. Una vegada més, Lydia Lozano va haver d'ajupir el cap i assumir un error que ha tornat a desfermar les burles dels seus companys, tot i que, afortunadament per a ella, no ha tingut major repercussió.

En aquesta ocasió, Denis Suárez i el Celta s'han pres l'errada amb bon humor i el club gallec no va dubtar en enviar un regal a la tertuliana com una forma d'acceptar les seves disculpes: una samarreta del Celta amb el seu nom escrit a l'esquena.

Els altres errors de Lydia Lozano que li resten credibilitat a la seva labor periodística

Encara que en aquest últim cas tot s'ha resolt sense majors problemes, la veritat és que en les darreres setmanes Lydia Lozano acumula algunes errades rellevants. A principis del mes de maig, la periodista deixava sense paraules als seus companys després d'anunciar en directe la mort del torero José Mari Manzanares, que va morir l'any 2014.

En un primer moment, els tertulians van pensar que es referia al fill del destre, que porta el seu mateix nom, i el xoc va ser brutal, especialment per a Kiko Matamoros, que va confessar mantenir una relació molt estreta amb ell i no va dubtar a carregar contra la seva companya per la suposada informació.

A més, tampoc podem oblidar que la imatge de la canària ha quedat molt colpejada pel relat de Rocío Carrasco a Telecinco, que ha posat de manifest la seva mala tasca periodística en creure cegament en Antonio David i no contrastar les seves fonts.


Comentaris

envia el comentari