Catalunya Diari

Telegram : +34 629 74 76 77

E-Mail: info@catalunyadiari.cat

Sanchís s'enfronta amb 'Espejo Público' per la crítica que a TV3 s'«adoctrina nens»

El director de la cadena catalana considera que la polèmica s'ha convertit en «desproporcionada i injusta»

 

Una nova entrevista de Vicent Sanchís a 'Espejo Público' ha provocat l'empipament del director de TV3, qui no ha tolerat les múltiples crítiques que li etzibaven els tertulians en direcció a la polèmica del 'Info-K'.

 

Entre d'elles, ha destacat la de l'ex col•laborador de l'emissora catalana, Joan López Alegre, qui ha lamentat haver de presenciar com, per la Vaga General del 8 de novembre, va aparèixer un nen d'11 anys en antena dient que l'acte es realitzava perquè "hi havia presos polítics".

Sanchís ha recordat que el programa compta amb grans reconeixements europeus entre els informatius infantils, a més de considerar el ressò de la temàtica com a «desproporcionada i injusta», doncs sembla que actualment TV3 s'hagi convertit en «una fàbrica de maldat que es dedica a adoctrinar nens».

 

El director de la cadena catalana ha recordat que les reclamacions en favor dels polítics empresonats es poden observar per tot el territori català, concretant que, «si un nen passa per davant de l'Ajuntament de Barcelona, veurà una pancarta on hi ha escrit 'Llibertat presos polítics'», pel que considera normal que als més petits els hi entri la curiositat i preguntin sobre el tema.

 

Adéu al «circ d'odi», criticant a Toni Soler

Cal recordar que en el programa emès per Antena 3, dirigit per Susanna Griso, compta amb un antic col•laborador de TV3, Joan López Alegre, qui també ha estat tertulià de l'emissora de ràdio catalana, RAC1. El comentarista va sortir de la televisió definint-la com a «circ d'odi», aprofitant posteriorment l'oportunitat amb la qual compta a 'Espejo Público'.

 

Durant el seu torn, qui va ser diputat del Parlament entre 2004 i 2006, va aprofitar per carregar contra Toni Soler, un «comentarista polític com nosaltres» de la cadena, que a les tardes, per mitjà del programa «suposadament d'humor» que produeix, 'Polònia', s'encarrega de mostrar com a «presos polítics» als personatges que representen.