Belén Esteban sol presumir a 'Sálvame' de ser una gran cuinera. La de Paracuellos afirma que la cuina se li dóna força bé i, aprofitant que continua confinada a casa seva a conseqüència de la pandèmia, des del programa li han donat una secció pròpia on demostra les seves arts culinàries cuinant en directe diferents menús.
Des postres fins a plats casolans, la col·laboradora intenta sorprendre els seus companys i espectadors a la comoditat de la seva cuina i comptant amb l'ajuda de la seva filla, Andrea Janeiro, que exerceix com a operadora de càmera improvisada. La seva reafirmació com a bona cuinera va tenir lloc fa uns dies quan els va fer arribar al programa unes truites de patates i un gaspatxo que els seus companys van devorar i van lloar a parts iguals, provocant l'emoció a Belén que no va poder reprimir les llàgrimes davant de tanta crítica positiva.
El 2020 acaba de ganar puntos con Belén Esteban haciendo ASMR #LaÚltimaCena2https://t.co/Qa6jhBNncHpic.twitter.com/KPwJQUVFiZ
— La última cena (@laultimacenat5) May 29, 2020
L'última recepta de Belén Esteban
Però unes llàgrimes molt diferents hauran aflorat als ulls de la televisiva després de compartir una nova recepta a les seves xarxes socials. Un plat d'allò més popular en la gastronomia espanyola, no exempt de polèmica i que li ha fet guanyar nombroses crítiques.
Belén Esteban va publicar una foto de la seva última elaboració culinària: una paella, que no va deixar indiferent a ningú i que va provocar la ira dels seus seguidors valencians que no van dubtar a criticar obertament el seu plat.
Per la foto compartida a l'Instagram de la col·laboradora de 'Sálvame' es pot veure una paella amb arròs a més de pollastre, mongetes tendres, pebrots vermells, taronges i grocs i tot el que Belén ha volgut afegir al plat.
Tal ha estat la repercussió que ha tingut en les xarxes socials que alguns dels seus seguidors li ha aconsellat que no es deixi caure per la Comunitat Valenciana en un temps si no vol patir les represàlies dels més entesos en aquest plat típic valencià.