José Corbacho reapareix un mes després de la seva delicada operació

Com li és costum, l'actor ha penjat un vídeo acompanyat d'un emocionant escrit

José Corbacho després de l'operació
Com li és costum, l'actor ha penjat un vídeo acompanyat d'un emocionant escrit | Instagram

José Corbacho torna a somriure un mes després d'haver-se sotmès a una operació per trasplantament de ronyó. «8 d'Agost. Un mes des del trasplantament», ha començat dient José Corbacho en una publicació al seu perfil d'Instagram, juntament amb un vídeo molt significatiu. En aquest apareix a l'interior d'una piscina i sona de fons la cançó 'El universo sobre mí' d'Amaral. «Vull viure, vull cridar, vull sentir l'univers sobre meu», diu la lletra, una cosa que està aprofitant cada dia el director i actor espanyol. 

«En processos de recuperació sempre em va agradar marcar-me petites metes quotidianes per anar gaudint d'aquestes a mesura que les aconsegueixes. Sentir que he coronat l'Everest particular o marcat un gol en la meva pròpia Final de la Champions», ha escrit. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

8 de Agosto. Un mes desde el trasplante. En procesos de recuperación siempre me gustó marcarme pequeñas metas cotidianas para ir didfrutando de ellas a medida que las consigues. Sentir que he coronado un Everest particular o marcado un gol en mi propia Final de la Champions. Pequeños grandes placeres como: Volver a comer. Volver a caminar. Volver a dormir bien por las noches. Volver a ducharme. Hoy ha tocado volver a disfrutar de un baño. Volver a sumergirme. Sentirme rodeado de agua y pensar en ese silencio acuático: “Todo irá bien”. Muchos ánimos para todos aquellos que sufren de problemas de salud. Los que están ingresados, o en espera, o recuperándose... Recordad, poco a poco, pequeños pasos pero firmes.... Un día más o un día menos. Cuéntalos cómo quieras. Lo importante es seguir viviéndolos. #felizverano

Una publicación compartida de José Corbacho (@corbachito) el

Corbacho està aprofitant al màxim el que ell ha denominat «petits grans plaers» com: tornar a menjar, tornar a caminar, tornar a dormir bé a les nits o tornar a dutxar-se. 

«Avui ha tocat tornar a gaudir d'un bany. Tornar a submergir-me. Sentir-me rodejat d'aigua i pensar en aquest silenci aquàtic: Tot anirà bé. Molts ànims per a tots aquells que pateixen problemes de salut. Els que estan ingressats, o en espera, o recuperant-se...», ha escrit també juntament amb el vídeo de la piscina. 

«Recordeu, a poc a poc, petits passos, però ferms... Un dia més o un dia menys. Compta'ls com vulguis. L'important és seguir vivint-los. Feliç estiu», ha finalitzat.

Corbacho agraeix a la seva germana, la donant, el que ha fet per ell

El passat 21 de juliol ens va sorprendre a tots amb unes imatges en les quals apareixia visiblement canviat, amb una notable pèrdua de pes i saludant des de l'hospital. Després de donar a conèixer que li havien hagut de trasplantar un ronyó, el director de cinema va revelar qui havia estat la donant que ha fet possible aquest trasplantament, la seva germana, a la qual li ha agraït la vida.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Termina una etapa. Hace tres años me comunicaron que mi insuficiencia renal crónica me llevaría a tener que pasar por un trasplante de riñón. Y ese momento ha llegado. Recuerdo hace cuarenta años mi primera visita a la @fundacio_puigvert . Nos recibió el Doctor Puigvert, vestido con su característica pajarita, que me arrancó una sonrisa cuando explicaba que no podía llevar corbata porque siempre acababa metiéndola en los frascos de orina de los pacientes que visitaba. Siempre he creído que la salud es algo íntimo, privado y personal, pero también quiero dar las gracias públicamente a todo el personal de la @fundacio_puigvert que me han cuidado y tratado durante tantos años. Al Doctor Garat, ya jubilado, que me cogió de la mano siendo casi un niño y me ha acompañado hasta hace poco. Al Doctor Ballarín, que le relevó y me ha cuidado con mucho cariño, también hasta su jubilación. A todo el equipo de trasplantes de la Fundación, Doctora Vila, Doctora Facundo, Doctor Breda y sus equipos que han hecho que esta etapa se haya cerrado de forma positiva. Y al resto del personal por hacerme sentir siempre en casa. Por eso, escribo esto, porque también toca decir en voz alta, que cuando convives con ellos cara a cara te das cuenta de la importancia de nuestra Sanidad. Y en estos momentos más que nunca. Ellos están ahí, jugándose la vida, en primera línea, cuidándonos. A todos. Incluso a los irresponsables que creen que la salud es algo que se nos da de por vida, sin darnos cuenta que es lo que más echamos de menos cuando nos falta. Este agradecimiento, obviamente es extensible a todos los hospiatles de nuestro país. GRACIAS. Y permitidme la licencia de dar el último agradecimiento a mi hermana Yolanda. La donante. Le debo la vida. Así de simple. Gracias por tu generosidad infinita. Se cierra una etapa. Pero se abre otra. El trasplante ha ido muy bien y todos los inputs de esta primera semana están siendo muy positivos. La vide sigue... y es maravillosa. Pero no olvidemos que todos debemos de poner de nuestra parte para que lo siga siendo. Por mi parte no va a faltar. Nos vemos pronto, porqure la vida continúa y... “The show must go on”.

Una publicación compartida de José Corbacho (@corbachito) el

«I permeteu-me la llicència de donar l'últim agraïment a la meva germana Yolanda. La donant. Li dec la vida. Així de simple. Gràcies per la teva generositat infinita. Es tanca una etapa. Però s'obre una altra. El trasplantament ha anat molt bé i tots els inputs d'aquesta primera setmana estan sent molt positius. La vida segueix... i és meravellosa», recordava molt agraït i molt optimista Corbacho amb el clàssic 'The show must go on'.


Comentaris

envia el comentari