Alejandra Rubio ha posat rumb a Eivissa fa unes setmanes juntament amb Carlo Costanzia. Tots dos han gaudit de les seves primeres vacances com a pares primerencs. Han estat lluny del bullici de Madrid i s'han refugiat en la tranquil·litat de l'illa pitiüsa.
Però no han estat sols, la parella ha fet alguns plans amb Mar Flores. Aquesta coincidència ha estat molt comentada a televisió. Alguns col·laboradors han criticat que l'Alejandra passi més temps amb la seva família política que amb la seva.

La filla de Terelu Campos ja va respondre fa uns dies a aquests comentaris. Tanmateix, aquesta setmana ha tornat a pronunciar-se al seu programa, Vamos a ver. Ha parlat amb claredat i molt molesta, ha dit que està cansada de les crítiques.
Es confirma l'última hora sobre Alejandro Rubio, ex de Terelu Campos
"Com més forcin les coses, pitjor serà", ha comentat i creu que tot s'ha de donar de manera natural. Ha assegurat que el primer que ha fet en tornar d'Eivissa ha estat sopar amb la seva mare. "Això no és res estrany, és la constant a la meva vida", ha assenyalat.
Ha desmentit que estigui més tranquil·la amb la família d'en Carlo: "No és perquè pensi que la meva és menys discreta", ha explicat. Ha recordat que porta tota la vida amb la seva família. I ha deixat clar que això no ha canviat.

"Sempre estic amb la meva mare, el meu pare i el meu germà", ha insistit. Ha afegit que no sol compartir-ho a les xarxes: "Em perjudica. Si ho mostrés més, tindria més feina a les xarxes socials", ha reconegut, però li costa molt exposar-se.
Amb aquestes declaracions, l'Alejandra ha confirmat la gran notícia que molts esperaven: manté una relació estreta i contínua amb el seu pare, Alejandro Rubio. Passen molt de temps junts, encara que lluny de les càmeres.
Terelu Campos i Alejandro Rubio passen grans moments amb la seva filla
A més, ha aclarit que les seves vacances familiars no han canviat. "Cada any anem amb la meva mare a Màlaga", ha recordat. Tot i que encara no ho han confirmat aquest estiu, aquesta continua sent la tradició.

"Màlaga és la meva vida, la meva família, la meva gent", ha afirmat amb emoció. Ha comparat el destí andalús amb Eivissa: "Eivissa és espectacular, postureig...". Amb les seves paraules, ha deixat clar que el seu vincle amb la família segueix intacte.
Així, l'Alejandra Rubio ha esvaït tots els dubtes. La relació amb el seu pare, Alejandro Rubio, segueix més viva que mai. Encara que no ho mostri, ho sent i ho viu i el més important: ho cuida.