En el món de la televisió, els detalls darrere de les càmeres sempre generen intriga entre els espectadors. Un dels misteris més comentats és què passa amb els plats que Karlos Arguiñano prepara en el seu programa de cuina en directe.
Ara, l'enigma que ha envoltat durant anys al xef ha estat finalment revelat. Durant més d'una dècada, el basc ha estat al capdavant del seu exitós espai a Antena 3.
En el programa, comparteix diàriament receptes, trucs i consells amb la seva fidel audiència. No obstant això, una cosa que sempre ha generat curiositat és què passa amb el menjar un cop acabada la gravació.

Cristina Pardo ja coneix la veritable història de Karlos Arguiñano
Aquest enigma va ser revelat recentment per Cristina Pardo en el seu programa Liarla Pardo. La periodista va aprofitar l'ocasió per comentar una coneguda llegenda urbana sobre els plats d'Arguiñano.
"Hi ha una llegenda urbana que diu que quan acabes de cuinar els treballadors es mengen el menjar que fas", va afirmar Pardo. En lloc de desmentir-ho, Karlos Arguiñano va confirmar que, efectivament, aquesta llegenda és certa.
"A partir de la una i mitja hi ha so de sabres, dels ganivets i les forquilles", va dir entre rialles el xef. A més, va destacar que mai es malbarata menjar, un principi que ell segueix amb rigorositat en el seu programa: "no es llença res. Aquí es menja tot", va comentar Karlos Arguiñano.

A la llum el secret de Karlos Arguiñano
No obstant això, hi ha una regla estricta que tots els membres de l'equip han de seguir: no poden tocar els plats fins que la gravació hagi finalitzat. Aquesta norma assegura que tot estigui al seu lloc durant el rodatge.
D'aquesta manera, s'evita que algú interfereixi en el procés abans que la càmera s'apagui. La revelació de Cristina Pardo ha resolt així una de les grans incògnites sobre els plats que veiem cada dia a televisió.

Confirmant que, lluny de ser un mite, la "llegenda urbana" sobre el menjar del programa d'Arguiñano és completament certa. Amb aquesta curiosa anècdota, Arguiñano i el seu equip no només ens ensenyen receptes, sinó que ens donen una lliçó de com gaudir de la cuina.
Amb aquestes paraules, queda clar que, més enllà de la cuina a la televisió, el que realment es cuina és el bon ambient i la companyonia. Ingredients essencials en cada plat preparat per Karlos Arguiñano.