Daniel H. Marín

Imatge d'autor de Daniel H. Marin
e-mail icon
x icon

Daniel H. Marín és periodista, escriptor i un autèntic amant dels programes de televisió. Va cursar els estudis del Grau en Periodisme de la Universidad Complutense de Madrid (UCM), i quan va finalitzar els seus estudis va decidir fer un gir a la seva vida i anar a viure a la ciutat de Barcelona. Va ser aquí a Catalunya on va ampliar la seva formació amb un Màster en Creació Literària a la Universitat Pompeu Fabra (UPF). De fet, Daniel ha arribat a escriure i publicar el seu propi llibre: Cuentos de papá.

 

Aquest jove periodista es defineix com un autèntic amant de la crònica social i la seva experiència professional així ho certifica. Al llarg de la seva trajectòria ha col·laborat amb mitjans de comunicació molt coneguts del país, com Cotilleos.es o El Mundo. A Catalunya Diari, Daniel et porta les millors novetats sobre el món del Cor i la Televisió.

Un home i una dona somriuen en primer pla amb un incendi forestal de fons
La reina María de Dinamarca en primer pla amb un fons de cases de colors, vaixells i una bandera de Dinamarca onejant.
Primer pla del rei Felip de Borbó amb expressió seriosa davant d’un edifici de maó i dos signes d’exclamació vermells.
Muntatge de fotos en primer pla d’Antonio Banderas i Nicole Kimpel, tots dos amb el rostre somrient.
Emmanuel Macron amb vestit fosc i Brigitte Macron amb cabell ros i abric blanc posen junts davant d’un fons amb banderes.
Orestes Barber a Pasapalabra
Muntatge de fotos de Juan Urquijo i José Luís Martínez-Almeida amb expressió seriosa apareixen junts en primer pla.
Alessandro Lequio i Makoke posen davant d'un fons taronja.
Home assegut en un sofà sostenint un nadó embolicat amb una manta blanca amb un emoji de cor verd que diu Cairo cobrint la cara del nadó
Un home amb vestit fosc i camisa blanca està parlant en un entorn ple de llibres i papers, mentre un emoji sorprès apareix en un globus de diàleg.