Xavi Lock amb expressió seriosa en primer pla, amb un fons desenfocat d'una parella i el text "La Promesa" amb un emoji sorprès.

La gran notícia de Xavi Lock donarà un gir totalment inesperat a 'La Promesa'

Curro, personatge de Xavi Lock, es converteix en el protagonista principal de l'última entrega de 'La Promesa'

Aquest dilluns, 19 de maig, La Promesa torna a la graella de La 1 amb el capítol número 497. Lliurament que, ben segur, farà un gir totalment inesperat a la trama amb la darrera i forta notícia que ha quedat al descobert sobre Curro, personatge de Xavi Lock. 

Des que va quedar al descobert que Curro era fill il·legítim del marquès de Luján i d'una donzella, la seva posició dins de La Promesa va canviar de forma radical. Tant és així que, després de ser expulsat del palau, el jove va tornar i va passar a formar part de l'equip de majordoms. 

Curro amb cabell fosc i arrissat porta un vestit formal i mira endavant amb expressió seriosa. Captura de 'La Promesa'.
Una nova notícia sobre Curro, personatge de Xavi Lock, sorprèn els espectadors | RTVE

A partir de llavors, tots els membres de la família han mantingut en secret aquest detall davant la resta de la cort. I és que, si arriba a transcendir, Lorenzo de Luján podria arribar a perdre el seu marquesat. 

Però ara, la visita inesperada de Lisandro de Carvajal i Cifuentes podria alterar tots els seus plans i, fins i tot, posar en risc la permanència de Curro (Xavi Lock) a La Promesa

Queda al descobert una notícia sobre Curro, personatge de Xavi Lock, que pot fer un gir de 180° a La Promesa

L'arribada del duc de Carvajal i Cifuentes ha revolucionat a tots els membres de La Promesa. I és que ningú pot permetre que descobreixi la imminent boda de Catalina i Adriano. A més, ha de romandre aliè a l'existència dels seus nadons i al fet que Curro (Xavi Lock) segueix al palau. 

Un grup de persones vestides amb roba d'època conversa en una elegant sala, amb una dona asseguda davant d'un mirall i dos homes al seu costat, mentre altres persones interactuen al fons. Captura de 'La Promesa'.
Lope i Curro no descobreixen res durant la seva última visita a la joieria | RTVE

Mentrestant, Lope i Curro no han obtingut cap informació rellevant en la seva visita a la joieria Llop. No obstant això, juntament amb Ángela, han decidit que és necessari tornar al local, ja que esperen que una nova visita els proporcioni alguna pista útil per a la seva investigació. 

Eugenia, per la seva banda, continua intentant veure Cruz. Tant és així que, en aquesta ocasió, decideix recórrer al marquès de Luján per aconseguir el seu objectiu. La insistència d'Eugenia podria acabar donant els seus fruits. 

L'actriu Alicia Moruno vestida amb brusa blanca i faldilla vermella està asseguda en un sofà decorat amb flors en una habitació elegant amb una làmpada i plantes al fons.
Eugenia no cedeix en el seu intent de veure en Cruz | RTVE

Després de diversos intents, i després d'haver protagonitzat algun desacord amb Pía, Ricardo aconsegueix que Rómulo sigui sincer amb ell. Finalment, aquest li explica la seva versió dels fets compartits amb Emilia. Un relat que, sens dubte, podria canviar moltes coses dins de La Promesa

Lorenzo continua negant-se a compartir informació amb Eugenia. No obstant això, ella està decidida a prendre la iniciativa. Tot apunta que planeja un nou moviment per fer canviar d'opinió al capità.