Durant una de les seves últimes entrevistes, Jorge Fernández ha trencat el seu silenci per parlar com mai sobre la seva possible sortida de La Ruleta. Sense pèls a la llengua, el presentador ha deixat clar que “no hi ha res que em puguin oferir per canviar”.
No hi ha cap dubte que aquest famós concurs s'ha convertit en una de les grans bases per a Antena 3. I prova d'això són les dades immillorables d'audiència que dia rere dia aconsegueixen anotar, tot i portar 19 anys en antena.

Ara, i per celebrar una gran notícia relacionada amb aquest conegut format, Jorge Fernández ha concedit una entrevista a La Opinión A Coruña. En aquesta, el presentador ha parlat, entre altres coses, del retorn de La Ruleta al prime time d'Antena 3.
Tanmateix, el que més ha cridat l'atenció ha estat la sorprenent confessió que ha fet sobre la seva possible sortida del programa. El periodista d'aquest mitjà de comunicació li ha preguntat si hi ha algun projecte pel qual es plantejaria “renunciar” al seu lloc de treball:
“No existeix, perquè La Ruleta és una assegurança de vida. Jo crec que si posés el meu rol de presentador a la venda seria el més desitjat de tots els companys de professió. Però no tindran aquesta sort”.
Jorge Fernández esvaeix tots els dubtes sobre la seva sortida de La Ruleta
En aquest moment, i sense pèls a la llengua, Jorge Fernández ha assegurat que “no hi ha res que em puguin oferir per canviar”. “Ho podria compaginar, com estic fent, però si hagués de triar, sempre estaria per davant el programa diari de La Ruleta”, ha aclarit amb fermesa.

A més, el presentador ha aprofitat l'ocasió per pronunciar-se sobre el retorn d'aquest format al prime time d'Antena 3. I és que, tal com s'ha confirmat, ben aviat tornaran a tenir especials els dissabtes a la nit.
Segons ha assegurat Jorge Fernández, “no hi ha grans canvis respecte als prime time de fa alguns mesos, que van anar força bé”. Tanmateix, ha deixat al descobert algunes de les novetats més evidents:
“El plató és diferent del del matí, més espectacular. La banda passa de ser de tres a sis i hi ha algunes coses diferents: hi ha més diners, més premis... Però al final la filosofia és la mateixa”.

A més, ha assegurat que l'equip del programa “introduirà dos galls més que hi ha al diari”. “Al principi no els vam posar per no posar tant d'embolic, perquè La Ruleta té les seves complicacions…”, ha afegit a continuació.
Tot i això, Jorge Fernández ha deixat clar que el més important ara és “intentar assentar el prime time com ho hem fet amb el diari”. “A veure si és possible que després d'aquests 12 que gravarem puguem gravar-ne més”, ha explicat davant d'aquest mitjà de comunicació.