Arran de les últimes novetats sobre Iñaki Urdangarin, Pablo Urdangarin ha trencat el seu silenci davant la premsa. Després d’haver dit en diverses ocasions que no perdona el mal que li han fet al seu pare, ara ha assegurat que “espero que la gent ho vegi per qui és. Ja està”.
Va ser el passat 8 de juny quan, després d’anys guardant silenci, l’exduc de Palma va concedir la seva primera entrevista a La Vanguardia. Aquell dia, i després de complir una condemna de 5 anys i 10 mesos de presó pel Cas Nóos, va parlar sobre la seva nova vida a Vitòria al costat d’Ainhoa Armentia.

A més, Iñaki Urdangarin també va anunciar que ha fundat la seva pròpia empresa de coaching, amb la qual espera iniciar una nova etapa personal i professional allunyada de la Família Reial espanyola.
Tanmateix, només uns dies després d’aquesta entrevista, es van tornar a encendre totes les alarmes al seu voltant. I és que, segons ha revelat Pilar Eyre, el pare de Pablo Urdangarin estaria escrivint les seves memòries, llibre que podria publicar-se el 2026.

En aquestes, estaria disposat a explicar la seva veritat sobre el matrimoni amb la infanta Cristina. A més, també parlaria de la seva decepció amb el rei Joan Carles I, a qui, suposadament, acusaria d’haver-lo “sacrificat” per protegir la Corona.
En aquest context, Pablo Urdangarin ha sortit al pas de les especulacions per tornar a defensar públicament el seu pare, Iñaki Urdangarin. I ho ha fet davant les càmeres d'Europa Press.
Pablo Urdangarin surt una vegada més en defensa del seu pare, Iñaki Urdangarin
De moment, Iñaki Urdangarin no ha confirmat ni desmentit l’existència d’aquestes memòries. Però, si arriben a veure la llum, podrien provocar un important rebombori dins la Família Reial. Especialment per a la reina Cristina, amb qui Iñaki manté una relació cordial des de la seva separació fa tres anys.

Tanmateix, fa unes hores, el seu fill Pablo Urdangarin ha decidit trencar el seu silenci per defensar el seu pare una vegada més. Moment en què, tot i que no s’ha pronunciat sobre el llibre, ha valorat positivament la seva reinvenció després de complir la condemna.
“Estic molt content. Espero que la gent ho vegi per qui és. Ja està”, ha assegurat el jove jugador d’handbol davant l’equip de reporters de l’esmentada agència de notícies.
Amb aquestes paraules, Pablo Urdangarin ha demanat que es doni a Iñaki Urdangarin una segona oportunitat. D’aquesta manera, ha donat suport al desig del seu pare de ser jutjat com a persona i no com a personatge.
Tanmateix, aquesta no és la primera vegada que el jove dona la cara pel seu pare públicament. De fet, en més d’una ocasió, s’ha mostrat dolgut i enfadat per tot el que han fet patir a l’exduc de Palma.