Luitingo amb un tatuatge al coll que diu "AMOR" mira cap amunt mentre Jessica Bueno apareix en un requadre circular a la cantonada superior dreta.

Primeres paraules de Luitingo després de les llàgrimes de Jessica Bueno: 'Estem...'

El cantant trenca el seu silenci després de la reacció de la seva exparella en escoltar un àudio seu a '¡De Viernes!'

El drama entre Luitingo i Jessica Bueno continua donant de què parlar. Després que la model es trenqués a plorar a De Viernes després d'escoltar uns àudios de la seva exparella, les reaccions no s'han fet esperar. Entre crítiques i especulacions, el cantant ha decidit parlar al programa Fiesta: "Estem malament, lògicament", ha confessat.

La relació que va néixer sota els focus de Gran Hermano ara es troba en l'ull de l'huracà, i les preguntes sorgeixen per tot arreu. Què contenien aquests àudios? Què ha dit Luitingo després de les llàgrimes de Jessica Bueno a televisió?

Captura de Jessica Bueno i Luitingo al debat final de GH VIP
El drama de Jessica Bueno i Luitingo després de la seva ruptura | Mediaset

Primeres paraules de Luitingo després de les llàgrimes de Jessica Bueno

La història de Luitingo i Jessica Bueno va començar a Gran Hermano, on el seu romanç va captivar l'audiència. No obstant això, el passat 23 de febrer van anunciar la seva separació a través d'un comunicat conjunt, assegurant que la decisió va ser de mutu acord i sense terceres persones pel mig.

Malgrat la versió oficial, l'emoció de Jessica a De Viernes va sembrar dubtes. La model, després d'escoltar els àudios, va expressar la seva sorpresa i dolor: "Se suposa que ens volíem, estic en xoc. Com ha pogut parlar així de mi i dels meus fills?".

En la seva intervenció televisiva, Jessica Bueno va deixar clar el seu desconcert davant l'actitud del cantant. La model, que ha travessat moments difícils, es va mostrar especialment afectada pel contingut dels àudios. "Jo mai parlaré malament d'ell, però això m'ha fet mal", va sentenciar.

Jessica Bueno plorant a De Divendres mentre Beatriz Archidona la consola.
Jessica Bueno es trenca en escoltar els àudios de Luitingo a '¡De Viernes!' | Mediaset

A Fiesta, van tractar el tema, i la periodista Marisa Martín Blázquez, en aquests missatges Luitingo hauria expressat comentaris desafortunats sobre la seva exparella i el seu entorn. "Són coses que es diuen quan estàs enfadat i que potser no penses", va explicar la col·laboradora de Telecinco.

Les reaccions a les declaracions de Jessica Bueno no es van fer esperar, i Luitingo finalment es va pronunciar a Fiesta. En una conversa amb la periodista Kiti Gordillo, el cantant es va mostrar abatut: "Ara mateix estem tots aquí a casa rebentats plorant i la veritat és que molt malament".

L'artista va preferir no entrar en detalls sobre el contingut dels àudios ni respondre a les crítiques. "Que em diguin el que vulguin, que em facin el que vulguin, jo ni tinc ganes de parlar ni puc parlar", va sentenciar.

Captura de Luitingo enfadat com a convidat de De Divendres a Telecinco
Luitingo respon després de la reacció de Jessica Bueno | Mediaset

L'impacte mediàtic d'aquesta ruptura no només ha afectat els protagonistes en el pla personal, sinó també en el digital. Luitingo ha denunciat els atacs que està rebent a les xarxes socials, cosa que l'ha obligat a limitar els comentaris en les seves publicacions. Un clar reflex de com l'opinió pública pot transformar una separació en un veritable calvari mediàtic.

El que va començar com una història d'amor en un reality ha acabat convertit en un escàndol televisat. Mentre Jessica Bueno intenta recompondre la seva vida després de la polèmica, Luitingo brega amb les crítiques i el judici de l'opinió pública. Serà aquesta l'última vegada que parlin sobre la seva ruptura, o encara queden més capítols per explicar?