Primer pla de l’actor Dani Tatay amb expressió seriosa i al fons diversos personatges de la sèrie ‘Sueños de Libertad’ al costat del logotip del títol.

'Sueños de libertad' sorprèn els fans amb una gran notícia sobre Dani Tatay

En l'episodi d'avui de 'Sueños de libertad', Andrés de la Reina (Dani Tatay) rebrà la pitjor de les notícies

Aquest dimecres, 6 d'agost, Sueños de libertad deixarà més d'un sense paraules amb la inesperada notícia que quedarà al descobert durant el seu episodi 366. Informació que està directament relacionada amb Andrés de la Reina, personatge interpretat per Dani Tatay.

Tot i haver lluitat pel seu amor des del principi, la caiguda de María per les escales ha suposat un abans i un després en la relació d'Andrés i Begoña.

Dani Tatay i Natalia Sánchez asseguts en un sofà sembla estar tenint una conversa seriosa a Sueños de Libertad.
La relació de la Begoña i l'Andrés no passa pel seu millor moment | Atresmedia

De fet, tan bon punt s'assabenta que la seva dona no tornaria a caminar, el fill de Damián va prendre la dràstica decisió de trencar el seu romanç amb la infermera. I tot per centrar-se en les cures de la seva esposa.

Tanmateix, tal com ha confessat en diverses ocasions, el seu amor per Begoña segueix intacte, però ella no està disposada a continuar aguantant aquesta situació més temps.

Gabriel i Begoña miren cap amunt amb expressions d’interès i serenor en un entorn a l’aire lliure amb arbres de fons. Captura de ‘Sueños de libertad’
La connexió de Gabriel i Begoña ha augmentat a poc a poc | Atresmedia

Tant és així que, mentre el vincle dels protagonistes de Sueños de libertad s'ha anat refredant a poc a poc, la connexió entre la infermera i Gabriel ha crescut significativament. Detall que ha provocat la gelosia d'Andrés (Dani Tatay).

Ara, durant l'episodi d'avui de Sueños de libertad, la situació del fill de Damián es tornarà molt més delicada. I és que el jove s'assabentarà de la pitjor de les notícies: Begoña i Gabriel han decidit fer pública la seva relació.

Sueños de libertad sorprèn els seus seguidors amb la darrera notícia que ha revelat sobre Andrés (Dani Tatay)

Avui, a Sueños de libertad, María revela a Andrés (Dani Tatay) que el romanç de Begoña i Gabriel ja és un fet. Una confessió que, com era d'esperar, desfermarà encara més la gelosia del seu marit. Mentrestant, l'advocat continuarà intentant apropar-se a Julia amb l'esperança que accepti el seu festeig amb Begoña.

Andrés i María asseguts en un llit semblen tenir una conversa seriosa en una habitació suaument il·luminada. Captura de 'Sueños de libertad'
La María explica a l'Andrés que en Gabriel i la Begoña han fet oficial el seu festeig | Atresmedia

En un altre front, la Gema es mostrarà molt nerviosa després de descobrir que tant a ella com a la Luz els falten diners a la cartera. Una coincidència que la porta a pensar que no és casualitat. Malgrat els seus dubtes, comença a creure que en Teo podria estar-hi implicat.

Al seu torn, la Irene observa com en el senyor Pedro busca reconciliar-se amb la Cristina. Mentrestant, la Marta es mostrarà indecisa davant la discussió sobre com repartir els beneficis del perfum.

Pelayo dret i Marta asseguda conversen en una oficina elegant amb prestatgeries de llibres, cortines i mobles clàssics. Captura de 'Sueños de libertad'
La Marta sospita de les intencions d'en Pedro | Atresmedia

L'atmosfera a la fàbrica es tornarà cada cop més densa. Algunes decisions recents de don Pedro no convencen l'equip. En Pelayo alerta sobre les possibles conseqüències per a l'empresa i els seus treballadors, i la Marta insinua que tot obeeix a fins personals.

D'altra banda, Andrés (Dani Tatay) comparteix amb la seva germana les seves sospites envers Gabriel. Ella el sorprèn entrant a l'habitació de l'advocat i ell no ho amaga: “Vaig a buscar proves que el desemmascarin”.

Begoña, l’Andrés i en Gabriel en una habitació discuteixen mentre un home amb vestit mira cap a un costat amb expressió seriosa. Captura de ‘Sueños de libertad’.
L'Andrés manté un dur enfrontament amb en Gabriel i la Begoña | Atresmedia

A més, i per si no fos prou, la gelosia d'Andrés (Dani Tatay) culminarà en un altercat amb Gabriel i Begoña. “Tan gelós estàs?”, li etziba Gabriel, deixant veure tensions que podrien trencar l'harmonia del grup. La situació escala ràpidament.

Durant una consulta mèdica, la Luz observa amb atenció la María. Tant és així que un gest inesperat despertarà la seva inquietud. “Has notat res?”, li pregunta amb cautela.