Mercadona torna a despertar l'interès dels seus clients afegint a la seva secció de congelats una novetat imprescindible. Si busques un ingredient fresc i sa per a l'estiu, aquest serà la teva millor inversió.
Aquesta opció de la cadena valenciana no ha trigat a convertir-se en una de les més buscades per la seva versatilitat. Ideal per menjar sola o per crear diferents receptes, serà un bàsic del teu rebost d'estiu.

Aquesta és la proposta de Mercadona que no faltarà a casa
Gaudir de fruites exòtiques i plenes de sabor pot ser tan senzill com obrir el congelador. En aquest cas, el Mix Tropical ultracongelat de Mercadona n'és un bon exemple. Parlem d'una opció ideal per a qui vol afegir frescor i salut al seu dia a dia amb un producte pràctic, saborós i econòmic.
Aquest mix de Mercadona arriba en una bossa de 450 g, amb una selecció de fruites exòtiques. Entre elles, destaquen el mango, la papaia i el préssec, que es presenten en trossos ja tallats i llestos per al seu consum.
La barreja de Mercadona està dissenyada per poder preparar-la sense complicacions: no cal pelar, tallar ni preparar res. Només cal abocar la quantitat desitjada en batuts, postres o còctels. Així mateix, destaca per la seva practicitat, el seu bon valor nutricional i preu convenient en comparació amb altres fruites fresques d'origen exòtic.
Per què triar aquesta oferta de Mercadona
Com que està ultracongelat, aquest producte de Mercadona conserva vitamines, textura i color. El pots fer servir directament del congelador, sense necessitat de descongelar completament. A més, amb 450 g per bossa, és ideal per a consum freqüent sense generar excés, evitant el malbaratament d'aliments.

D'altra banda, aquesta opció de Mercadona és perfecta per fer batuts matinals saludables i energètics. També realça còctels, smoothies, postres o iogurt amb un toc tropical. D'aquesta manera, es converteix en aquell producte versàtil clau a la teva cuina estiuenca.
Si parlem del seu preu, és un altre dels seus detalls clau. En aquest cas, el pots aconseguir a Mercadona per només 2,85 euros. Sens dubte, una opció fresca, saludable i econòmica que mereix lloc al teu congelador.
Preus i ofertes actualitzats el dia 01/07/2025. Poden patir modificacions o cancel·lacions i CatalunyaDiari no es fa responsable dels possibles canvis.