El Barça està recuperant la credibilitat que havia perdut aquests últims anys i els resultats estan començant a arribar. Els de la Ciutat Comtal han passat per moments esportius que no són bons, però tot està millorant. Pel que fa a termes econòmics, els catalans ho han passat molt pitjor.
Gràcies a l'actual directiva presidida per Laporta, el Barça ha anat recuperant a poc a poc el seu poder econòmic. Encara que no ha estat una tasca senzilla, a poc a poc estan reforçant la plantilla. Un dels ex del Barça no està tenint protagonisme en el seu actual equip, però el president culer no ho veu amb bons ulls.

La situació del Barça i els nous fitxatges.
El Barça, tot i no poder fitxar tot el que voldria, està explorant les diferents opcions de mercat, que no són poques. Els de la Ciutat Comtal han tancat l'arribada de Bardghji, que promet molt i ve amb ganes. A més, la incorporació de Joan García també ha estat una de les raons per les quals l'afició està molt il·lusionada.
Laporta està conformant un projecte molt ambiciós i el fitxatge de Hansi Flick l'estiu passat va ser el que va marcar el punt d'inflexió. L'alemany ha entès a la perfecció l'ADN Barça i li està donant les oportunitats necessàries als joves de la pedrera. Els futbolistes estan mostrant el seu millor futbol i tot apunta que aquest any vindran grans coses.
En aquests moments, el Barça està buscant al mercat algun '9' que pugui substituir Robert Lewandowski quan es retiri. Casualment, Marc Guiu ha perdut el poc protagonisme que tenia al Chelsea per culpa dels nous reforços. Els anglesos tenen molts futbolistes a la plantilla, però Laporta no permetrà que hi hagi una incorporació al seu club.

Marc Guiu, l'estrella que no va voler brillar.
Marc Guiu va destacar en el seu debut marcant un gol només entrar; un acte que va fer la volta al món en pocs minuts. Tot i els seus bons minuts, no va tenir oportunitats i va acabar marxant al Chelsea després del pagament de la seva clàusula. El conjunt anglès va abonar els 6 milions d'euros que retenien l'ariet al Barça.
Laporta no oblida i la tornada de Marc Guiu és poc probable; de fet, diverses fonts el situen al radar de l'Ipswich, un equip de la Segona Divisió anglesa. Encara que no podem donar res per fet, és difícil que el president li doni una segona oportunitat.