Alerta a Barcelona per la desaparició d'un home de 83 anys. Es tracta d'en Juan i la seva pista es va perdre dissabte passat, 5 d'agost. La seva família i els Mossos d'Esquadra demanen ajuda a través de les xarxes socials.
Segons explica la policia catalana, l'ancià podria haver-se desorientat. Fa 1,65 metres d'alçada, té els uls blaus i el cabell llis de color blanc. En el moment de la desaparició duïa uns pantalons llargs grisos, una camisa de quadres de màniga curta de color blau, i unes sandàlies negres.
La policia demana col·laboració a la població per trobar a l'ancià. Demana trucar al 112 si es coneix alguna informació nova o rellevant.
NOVETAT WHATSAPP: Clica aquí per rebre GRATIS i en EXCLUSIVA les notícies dels SUCCESSOS més destacats de Catalunya al WhatsApp!
Els Bombers de la Generalitat busquen un home de 32 anys que va caure al riu Ebre durant la passada mitjanit de dissabte, 5 d'agost. Segons ha informat el cos d'emergències i ha confirmat l'Agència Catalana de Notícies, l'home va caure al riu, concretament, al municipi de Móra d'Ebre, a la Ribera d'Ebre.
L'home va caure a l'aigua i no podia sortir. Segons ha informat el Diari de Tarragona, uns testimonis haurien vist a l'home saltar al riu des d'unes roques, a la zona de la petanca. A més, un pescador va confessar haver sentit el soroll d'una persona en caure a l'aigua, i en veure que no sortia, van decidir trucar als equips d'emergència.
El dispositiu de recerca va iniciar-se la mateixa nit de dissabte, però al voltant de dos quarts de tres de la matinada es va aturar per la manca de visibilitat. Aquest diumenge, 6 d'agost, el cos de Bombers va tornar fins al lloc dels fets per continuar amb la recerca, cap a tres quarts de nou del matí.
Amb tot, la recerca continua aquest dilluns, i els Bombers esperen trobar el cos de l'home desaparegut.