El policia nacional Salvador Lara, escorta del president de Castella-la Manxa, Emiliano García Page, va morir aquest divendres 28 d'agost a Toledo després de sofrir un infart de manera sobtada. Salvador Lara era natural de Tomelloso, tenia 59 anys i prestava servei al president des que aquest va prendre possessió l'any 2015.
Tots dos mantenien una excel·lent relació escorta - polític i s'ha demostrat amb el sentit missatge que el president castellà-manxec li ha dedicat en les seves xarxes socials.
«Sempre et recordaré amb molt d'afecte estimat Salva. Discret, entranyable, divertit en les distàncies curtes i absolutament seriós en el teu treball com a policia nacional», resava el missatge d'Emiliano García-Page en les seves xarxes socials després de la defunció del seu company de treball, l'escorta Salvador Lara.
Salvador Lara residia des de fa anys a la ciutat de Toledo i ja havia prestat labors d'escorta a l'anterior president socialista, José María Barreda. Lara vivia en el barri del Polígon, en la capital regional, estava casat i tenia dos fills. El seu cos ha estat traslladat a la localitat de Tomelloso, la seva localitat, lloc on descansarà després de la sobtada defunció d'aquest veterà policia nacional espanyol.
Altres companys de partit i del món de la política s'han sumat a dedicar-li unes boniques últimes paraules a Salvador Lara, a qui coneixien molt més que simplement per ser l'escorta del president de Castella-la Manxa.
Siempre te recordaré con mucho cariño querido Salva. Discreto, entrañable, divertido en las distancias cortas y absolutamente serio en tu trabajo como policía nacional. pic.twitter.com/OI6kqHZbC4
— Emiliano García-Page (@garciapage) August 28, 2020
Lamento mucho el fallecimiento de Salvador Lara, era una gran persona, siempre en su sitio, formal y serio pero muy agradable, un gran profesional de los Cuerpos y Fuerzas de Seguridad del Estado y mejor persona.
— Blanca Fernandez (@Blanca_CLM) August 28, 2020
Descanse en Paz, un fuerte abrazo a sus compañeros y a su familia. pic.twitter.com/5Old4cvg3B
Que triste noticia! Un gran hombre, educado, amable, discreto. DEP
— Cristina Maestre 🇪🇺 (@crismaestre) August 28, 2020
Una pena ... recuerdo nuestra despedida hace unos días cuando os marchabais de Puertollano.
— Isabel Rodríguez (@isabelrguez) August 29, 2020
Més notícies: