EN DIRECTE

🌦 🍃 Segueix totes les incidències del temporal de pluja i vent a Catalunya

PREVISIÓ MÉTEO

🌧 Catalunya en alerta: pluges fins la matinada i fort temporal de vent dissabte

El rei Joan Carles «mor» el dia de la seva operació de cor, segons 'El País'

El diari va publicar una notícia on es confirmava que el monarca no havia superat l'operació de cor del passat dissabte, 24 d'agost
'El País' va publicar per error una notícia on asseguraven que el rei Joan Carles no havia superat l'operació de cor | Cedida

 

En poca estona es va fer viral una notícia de 'El País' on es confirmava que el rei Joan Carles I no havia superat l'operació de cor a la que va ser sotmès aquest dissabte, 24 d'agost, al matí. Cal destacar que l'operació va ser un èxit i vora les tres de la tarda es confirmava que, després que li implantessin tres 'bypass' aortocoronaris, el rei emèrit es recuperava a l'Hospital Universitari Quirón a Pozuelo de Alarcón, Madrid.

 

Per tant, la notícia de 'El País' es va fer viral a causa de l'error que van cometre. Tot i que només dos minuts després de veure la llum l'article va ser eliminat, ja s'havien compartit captures de pantalla a les xarxes socials. El que va passar va ser que el mitjà en qüestió tenia preparada una notícia per si el rei Joan Carles I no superava l'operació d'aquest passat dissabte i que va acabar sent publicada per error. 

 

«Es veu que algú a 'El País' ha deixat publicat en obert l'esborrany d'una peça sobre l'eventual mort del rei durant l'operació de cor», explicava l'expert en xarxes socials José Manuel Rodríguez, qui assegurava que «li pot passar a qualsevol». «El problema», continuava Rodríguez, «és no establir un protocol de seguretat per a determinats continguts, que no haurien de poder publicar-se per accident», l'expert en xarxes socials feia referència a l'ús d'algun tipus de permís per validar la notícia.

 

 

També et pot interessar...